Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Representative with English and German
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Mzdové podmínky (brutto)
31.000 CZK
31.000 CZK
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
If you speak English and German then this job opportunity can be a great challange for you.
Currently we are seeking a candidate who would work as a Customer Service Representative.
Your main tasks would be helping customers and solving their issues from basic level IT field.
Join us and work with people from all over the world!
We need:
- fluent English plus German language
- great communication skills
- understanding of solving a issues (everything else we can teach you!)
We can give you:
- salary 31.000,- CZK
- meal tickets
- 5 weeks of holiday
- new modern working environment in Prague
When can you start? Whenever you want!
Send me your resume in english version!
Currently we are seeking a candidate who would work as a Customer Service Representative.
Your main tasks would be helping customers and solving their issues from basic level IT field.
Join us and work with people from all over the world!
We need:
- fluent English plus German language
- great communication skills
- understanding of solving a issues (everything else we can teach you!)
We can give you:
- salary 31.000,- CZK
- meal tickets
- 5 weeks of holiday
- new modern working environment in Prague
When can you start? Whenever you want!
Send me your resume in english version!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
CSC leads clients on their digital transformation journey, providing innovative next-generation technology solutions and services that leverage deep industry expertise, global scale, technology independence and an extensive partner community.
CSC leads clients on their digital transformation journey, providing innovative next-generation technology solutions and services that leverage deep industry expertise, global scale, technology independence and an extensive partner community.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2546987
Datum zveřejnění: 27.6.2016
2016-06-27
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Společnost: Experis
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 31.000 CZK