Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Hledáte práci v administrativě s využitím italského a francouzského jazyka? Čtěte dál.
Experis
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše hlavní odpovědnost bude spočívat ve správě systému zajišťujícího opravy a poskytování především netechnické podpory partnerům a zákazníkům našeho klienta. Na denní bázi budete spolupracovat s dalšími týmy a to včetně opravárenského centra odpovědného za celý EMEA region. Na této pozici musíte mít velmi dobrý přehled o firemních procedurách. Rozhodně si však tuto práci nepředstavujte jako nudnou kancelářskou práci!
Zaměstnanecké výhody, benefity
• zajímavé platové ohodnocení
• možnost kariérního růstu
• tréninkové a rozvojové programy
• jazykové kurzy ZDARMA
• dovolená navíc
• příspěvky na penzijní a životní pojištění
• fresh days
• Multisport Card
• příspěvky na stravování
• dynamické a multikulturní pracovní prostředí.
• možnost kariérního růstu
• tréninkové a rozvojové programy
• jazykové kurzy ZDARMA
• dovolená navíc
• příspěvky na penzijní a životní pojištění
• fresh days
• Multisport Card
• příspěvky na stravování
• dynamické a multikulturní pracovní prostředí.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Naším klientem je jedna z předních technologických firem v Brně. Bližší informace Vám poskytneme v průběhu pohovoru.
Naším klientem je jedna z předních technologických firem v Brně. Bližší informace Vám poskytneme v průběhu pohovoru.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• velmi dobrá znalost angličtiny, francouzštiny a italštiny (min. B2)
• týmový duch
• zaměření na detail
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• dobré znalosti MS Office (Word a Excel)
• týmový duch
• zaměření na detail
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• dobré znalosti MS Office (Word a Excel)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2837280
Datum zveřejnění: 3.1.2017
2017-01-03
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor Společnost: Experis