Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznická podpora- pasivní linka
Experis
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
24 000-30 000 CZK
24 000-30 000 CZK
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Umíte anglicky? Chtěli byste začít svoji kariéru v mezinárodní společnosti s možností profesního růstu? Nebojíte se s lidmi mluvit po telefonu? Jste schopni poskytnou našim zákazníkům profesionální podporu?
Pokud ano, hledáme právě Vás.
Nabíráme nové lidi do našich týmů, které podporují našeho významného klienta v USA. Agenti našeho klientského centra se starají o potřeby zákazníků z USA, kteří využívají služby jako připojení k internetu, mobilní připojení, chytré televize a domy atd.
Každodenní náplň práce:
přijímání hovorů našich zákazníků
poskytování podpory našim produktům
udržování dobrých vztahů se zákazníky
vyřizování dotazů týkajících se servisu, příslušenství, vyúčtování služeb, aktivace či změn balíčku služeb atd.
Pokud ano, hledáme právě Vás.
Nabíráme nové lidi do našich týmů, které podporují našeho významného klienta v USA. Agenti našeho klientského centra se starají o potřeby zákazníků z USA, kteří využívají služby jako připojení k internetu, mobilní připojení, chytré televize a domy atd.
Každodenní náplň práce:
přijímání hovorů našich zákazníků
poskytování podpory našim produktům
udržování dobrých vztahů se zákazníky
vyřizování dotazů týkajících se servisu, příslušenství, vyúčtování služeb, aktivace či změn balíčku služeb atd.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
možnost kariérního růstu ve stabilní společnosti
nadstandardní platové podmínky
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní pojištění
stravenky
sick days
dlouhodobý rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
možnost kariérního růstu ve stabilní společnosti
nadstandardní platové podmínky
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní pojištění
stravenky
sick days
dlouhodobý rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Stabilní mezinárodní společnost se širokým portfóliem svých produktů a služeb.
Stabilní mezinárodní společnost se širokým portfóliem svých produktů a služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co požadujeme?
Angličtinu na pokročilé úrovni ( B2-C1)
Ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní směny, odpolední směny, noční směny dle potřeb našeho zákazníka)
Schopnost komunikovat se zákazníky po telefonu a poskytnout jim profesionální podporu
Angličtinu na pokročilé úrovni ( B2-C1)
Ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní směny, odpolední směny, noční směny dle potřeb našeho zákazníka)
Schopnost komunikovat se zákazníky po telefonu a poskytnout jim profesionální podporu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3014693
Datum zveřejnění: 13.4.2017
2017-04-13
lokalita: Brno - město Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Experis
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 24 000-30 000 CZK