Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Care Technical Agent
Experis
Místo práce
Brno, Czech Republic, Brno - město
Brno, Czech Republic, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2017
01.12.2017
Mzdové podmínky (brutto)
950-1200
950-1200
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Would you like to start your career in IT?
Care for less running and more office work?
Do you like to learn new things?
We are looking now for helpdesk agents with positive attitude who would like to assist US customers with service problems. All done comfortably from your chair, so you don't have to run around the building all day.
Really easy.
We support 24/7, on three shifts (morning, afternoon, nights 8.5h ). This position is suitable for graduates and also for candidates without technical background. We will train you to perfection, if you want to.
- You should have good communication skills and a pro-customer attitude.
- Fluent English is a must (no certificate required) and you should be willing to learn.
- We would like to hire flexible people and of course, candidates who would like to go further in our company.
- Previous experience in customer service is not required, but is an advantage
Care for less running and more office work?
Do you like to learn new things?
We are looking now for helpdesk agents with positive attitude who would like to assist US customers with service problems. All done comfortably from your chair, so you don't have to run around the building all day.
Really easy.
We support 24/7, on three shifts (morning, afternoon, nights 8.5h ). This position is suitable for graduates and also for candidates without technical background. We will train you to perfection, if you want to.
- You should have good communication skills and a pro-customer attitude.
- Fluent English is a must (no certificate required) and you should be willing to learn.
- We would like to hire flexible people and of course, candidates who would like to go further in our company.
- Previous experience in customer service is not required, but is an advantage
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Training to be prepared for everything you need to know
- Offered is a solid paycheck with bonuses and meal vouchers
- 5 weeks of holiday, sick days
- Represent one of the biggest companies worldwide
- You will work in friendly work enviroment
- Offered is a solid paycheck with bonuses and meal vouchers
- 5 weeks of holiday, sick days
- Represent one of the biggest companies worldwide
- You will work in friendly work enviroment
Informace o náboru
Feel free to contact me by phone or e-mail and I will gladly answer all of your questions and prepare you for the interview.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Client is a leading global telecommunications company.
Client is a leading global telecommunications company.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Windows - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro-client attitude is an advantage.
Position DOES NOT contain telemarketing.
Position DOES NOT contain telemarketing.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3030676
Datum zveřejnění: 6.11.2017
2017-11-06
lokalita: Brno - město Pozice: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT, Telefonní operátor Společnost: Experis
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 950-1200