Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Solution Architect
Experis
Místo práce
Okres Hradec Králové
Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Solution architect úzce spolupracuje s obchodními pobočkami společnosti a se zákazníky po celém světě (Severní Amerika, Evropa, Asie, Austrálie). Podílí se na plánování, a návrhu řešení, poskytuje podporu implementačním teamům a zákazníkům.
Díky svým expertním znalostem produktů společnosti poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.
Náplň práce:
analýza požadavků zákazníka
funkční a technická specifikace
návrh řešení postavených na produktech společnosti
technické vedení projektů
služební cesty v rozsahu několika dní až týdnů
komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)
Díky svým expertním znalostem produktů společnosti poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.
Náplň práce:
analýza požadavků zákazníka
funkční a technická specifikace
návrh řešení postavených na produktech společnosti
technické vedení projektů
služební cesty v rozsahu několika dní až týdnů
komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)
Zaměstnanecké výhody, benefity
5. týdnů dovolené
placené přesčasy a hodiny na cestě
příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění (2 500 Kč/měsíčně)
příspěvek na výuku AJ
cafeterie - kultura, sport, zdraví (8 000 Kč/rok)
home office 1 den v týdnu
volná pracovní doba s fixními úseky (9:30-11, 14-16)
školení, konference, workshopy
firemní akce
stravenky (70 Kč)
nápoje na pracovišti (vody, káva, čaj) a ovoce
bonusová dovolená (5, 10, 15 let → 2, 4, 6 týdnů navíc v daném roce)
dar ke svatbě
dárek k narození miminka
očkování proti chřipce
oční prohlídka
placené přesčasy a hodiny na cestě
příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění (2 500 Kč/měsíčně)
příspěvek na výuku AJ
cafeterie - kultura, sport, zdraví (8 000 Kč/rok)
home office 1 den v týdnu
volná pracovní doba s fixními úseky (9:30-11, 14-16)
školení, konference, workshopy
firemní akce
stravenky (70 Kč)
nápoje na pracovišti (vody, káva, čaj) a ovoce
bonusová dovolená (5, 10, 15 let → 2, 4, 6 týdnů navíc v daném roce)
dar ke svatbě
dárek k narození miminka
očkování proti chřipce
oční prohlídka
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Původně švýcarská firma, která se zabývá vývojem softwaru pro návrh, kompozici a produkci personalizovaných dokumentů v oblasti komunikace firem se zákazníky.
Původně švýcarská firma, která se zabývá vývojem softwaru pro návrh, kompozici a produkci personalizovaných dokumentů v oblasti komunikace firem se zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
znalosti standardů v návrhu Enterprise Architecture (výhodou certifikace TOGAF nebo podobné)
zkušenosti s návrhem a implementací informačních systémů min. 4 roky
zájem o nové technologie a osobní rozvoj
flexibilita a ochota cestovat do zahraničí
pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
komunikační a prezentační dovednosti
analytické myšlení
samostatnost
znalosti standardů v návrhu Enterprise Architecture (výhodou certifikace TOGAF nebo podobné)
zkušenosti s návrhem a implementací informačních systémů min. 4 roky
zájem o nové technologie a osobní rozvoj
flexibilita a ochota cestovat do zahraničí
pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
komunikační a prezentační dovednosti
analytické myšlení
samostatnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3042553
Datum zveřejnění: 3.5.2017
2017-05-03
lokalita: Okres Hradec Králové Pozice: IT architekt Společnost: Experis