Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Technická IT podpora 2. a 3. úrovně
Experis
Místo práce
Moravskoslezský kraj, Okres Ostrava
Moravskoslezský kraj, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Budete přinášet technická řešení pro klienty střední až vyšší obtížnosti
• Monitorování infrastruktury
• Identifikace a předcházení problémům
• Vytváření technické dokumentace
• Poskytování telefonické a přímé podpory klientům
• Monitorování infrastruktury
• Identifikace a předcházení problémům
• Vytváření technické dokumentace
• Poskytování telefonické a přímé podpory klientům
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Dobré platové ohodnocení + 10% roční bonusy
• Možnost dalšího vzdělávání
• 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky
• Příspěvek na dopravu a penzijní připojištění
• Mobilní telefon, notebook a automobil i k soukromému využití
• Možnost občasné práce z domova pro skloubení osobního života
• Možnost dalšího vzdělávání
• 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky
• Příspěvek na dopravu a penzijní připojištění
• Mobilní telefon, notebook a automobil i k soukromému využití
• Možnost občasné práce z domova pro skloubení osobního života
Informace o náboru
Zaujalo Vás to? Tak už se těším na Váš životopis v anglickém jazyce. V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete telefonicky kontaktovat +420 604 296 754.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Hledá se nový kolega či kolegyně pro technickou podporu zákazníků na Moravě do mezinárodně působící IT společnosti se sídlem v Ostravě.
Hledá se nový kolega či kolegyně pro technickou podporu zákazníků na Moravě do mezinárodně působící IT společnosti se sídlem v Ostravě.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2) nebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• 4 – 5 let zkušeností v daném oboru
• Cisco kvalifikace CCNA nebo CCNP
• MCSA kvalifikace je výhodou
• Angličtina na pokročilé úrovni B2/C1
• Chuť cestovat ke klientům na Moravě
• Cisco kvalifikace CCNA nebo CCNP
• MCSA kvalifikace je výhodou
• Angličtina na pokročilé úrovni B2/C1
• Chuť cestovat ke klientům na Moravě
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3088559
Datum zveřejnění: 31.5.2017
2017-05-31
lokalita: Moravskoslezský kraj, Okres Ostrava Pozice: Servisní inženýr, Servisní technik, Specialista technické podpory/IT, Správce informačního systému, Systémový administrátor Společnost: Experis