Odborný/-á referent/-ka stavebního oddělení

FERI, s.r.o. (MPSV)

Místo práce
Kampelíkova 881, 500 04 Hradec Králové, Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
2016-05-01
Mzdové podmínky (brutto)
22000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Odborní asistenti v administrativě (33431)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:FERI, s.r.o., IČ 25970411
Pracoviště:FERI, s.r.o.:, Kampelíkova 881, Kukleny, 500 04 Hradec Králové 4
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 2016-05-01
Mzdové rozpětí:od 22000 Kč

Informace o náboru

Poznámka k volnému místu:ODBORNÝ/-Á REFERENT/-KA STAVEBNÍHO ODDĚLENÍ
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned
- Náplň práce: agenda cenových nabídek (příprava podkladů pro nacenění nových zakázek, tvorba cenových nabídek); poptávky subdodavatelů na jednotlivé zakázky; vedení maloobchodu (drobný prodej) společnosti; kompletace a archivace dokumentace k jednotlivým zakázkám (smlouvy, stavební deníky, předávací protokoly); denní administrativa pro stavební oddělení
- Požadujeme: středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického či stavebního směru; podmínkou praxe na obdobné pozici min. 1 rok; samostatnost, pečlivost, zodpovědnost za zpracovávané výsledky; organizační a komunikační schopnosti; aktivní přístup, logické myšlení a ochota práce v týmu; časová flexibilita; velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office); řidičský průkaz skupiny B výhodou
- V případě zájmu zašlete životopis s průvodním dopisem na e-mail: [email protected]. Akceptujeme pouze životopisy s průvodním dopisem.
 
Poslední změna:2016-04-29, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Hradec Králové

číslo volného místa: 10679990710
 

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
ID: 2538956  Datum zveřejnění: 29.4.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 22000 Kč/měsíc