Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer autopůjčovny
Future Recruitment s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Silná mezinárodní společnost ke svému fungujícímu provozu otevírá novou autopůjčovnu a hledá samostatného manažera, který rozumí chodu autopůjčovny (zná procesy, umí nastavit cíle, KPI..) a má zkušenost se „start-up“ projekty.
- Jste silná, vůdčí osobnost? Nebojíte se samostatnosti? Máte rád/a kreativní a zodpovědnou práci a máte silného obchodního ducha?
- Chcete pomoci silné společnosti postavit fungující autopůjčovnu a stát se tím jednou z klíčových osob v jejich týmu?
POKUD SE V TOMTO POPISU VIDÍTE, NEVÁHEJTE A POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS, ještě dnes.!!
Náplň práce:
- Plná zodpovědnost za postavení fungující autopůjčovny s plnou podporou současného businessu.
- Vytvoření business plánu.
- Nastavení procesů, KPI, krátkodobých a dlouhodobých cílů a také samotná implementace.
- Aktivní vyhledávání a identifikace obchodních příležitostí. Komunikace s budoucími klienty, představení a prodej služeb autopůjčovny.
- Sledování činnosti konkurence u každého zákazníka, příprava cenových nabídek, zpracování objednávek.
- V budoucnu budete zodpovědný/ná za vytvoření vlastního týmu, jejich nábor, motivaci a vedení.
- Reporting pro vedení společnosti.
- Jste silná, vůdčí osobnost? Nebojíte se samostatnosti? Máte rád/a kreativní a zodpovědnou práci a máte silného obchodního ducha?
- Chcete pomoci silné společnosti postavit fungující autopůjčovnu a stát se tím jednou z klíčových osob v jejich týmu?
POKUD SE V TOMTO POPISU VIDÍTE, NEVÁHEJTE A POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS, ještě dnes.!!
Náplň práce:
- Plná zodpovědnost za postavení fungující autopůjčovny s plnou podporou současného businessu.
- Vytvoření business plánu.
- Nastavení procesů, KPI, krátkodobých a dlouhodobých cílů a také samotná implementace.
- Aktivní vyhledávání a identifikace obchodních příležitostí. Komunikace s budoucími klienty, představení a prodej služeb autopůjčovny.
- Sledování činnosti konkurence u každého zákazníka, příprava cenových nabídek, zpracování objednávek.
- V budoucnu budete zodpovědný/ná za vytvoření vlastního týmu, jejich nábor, motivaci a vedení.
- Reporting pro vedení společnosti.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabídka:
- Možný nástup ihned a odpovídající platové ohodnocení.
- Zázemí silné společnosti.
- Možnost osobního i profesního růstu.
- Příjemné pracovní prostředí a pozitivní firemní kulturu.
- Práci na hlavní pracovní poměr.
- Možnost podílet se na rozvoji týmu a kultury firmy.
- Možný nástup ihned a odpovídající platové ohodnocení.
- Zázemí silné společnosti.
- Možnost osobního i profesního růstu.
- Příjemné pracovní prostředí a pozitivní firemní kulturu.
- Práci na hlavní pracovní poměr.
- Možnost podílet se na rozvoji týmu a kultury firmy.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Mezinárodní obchodní společnost, leader v oblasti auto-moto.
Mezinárodní obchodní společnost, leader v oblasti auto-moto.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky ke splnění:
- Zkušenost z autopůjčovny s nastavováním procesů, cílů, KPI min. 3 roky nutností.
- Důležitým požadavkem je prokazatelná zkušenost se „start-up“ projektem.
- Výborná komunikace, prezentace a vyjednávací schopnosti. Reprezentativnost a silnou orientaci na zákazníka a výborné prodejní schopnosti.
- Schopnost porozumět a dokončit poptávku zákazníka, stejně jako schopnost vytvořit a rozšiřovat síť klientů.
- PC gramotnost na pokročilé úrovni.
- Schopnost nastavovat a řídit procesy.
- Velmi dobrý reporting.
- Znalost AJ je pouze výhodou nikoliv podmínkou.
- Zkušenost z autopůjčovny s nastavováním procesů, cílů, KPI min. 3 roky nutností.
- Důležitým požadavkem je prokazatelná zkušenost se „start-up“ projektem.
- Výborná komunikace, prezentace a vyjednávací schopnosti. Reprezentativnost a silnou orientaci na zákazníka a výborné prodejní schopnosti.
- Schopnost porozumět a dokončit poptávku zákazníka, stejně jako schopnost vytvořit a rozšiřovat síť klientů.
- PC gramotnost na pokročilé úrovni.
- Schopnost nastavovat a řídit procesy.
- Velmi dobrý reporting.
- Znalost AJ je pouze výhodou nikoliv podmínkou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 1922121
Datum zveřejnění: 7.11.2014
2014-11-07
lokalita: Praha Pozice: Manažer vozového parku, Obchodní manažer, Procesní manažer, Projektový manažer, Vedoucí dopravy Společnost: Future Recruitment s.r.o.