Back office manager

Future Recruitment s.r.o.

Místo práce
Bratislava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• zajištění všech funkčních administrativních procesů na všech slovenských pobočkách
• implementace firemních standardů
• mapování a revize stávajících procesů vedoucí k jejich zefektivnění a optimalizaci
• minimalizace nákladů
• vedení speciálních projektů
• koordinace všech útvarů s cílem maximalizovat zisk a dosáhnout stanovených KPIs
• zodpovědnost za klíčová oddělení back office (office Operations: výstavba, přeprava, facility, logistika, travel agenda, skladování, ochrana majetku, právní; HR; Finance)
• vedení cca 30-ti členného týmu
• zodpovědnost za rozvoj, motivaci, hodnocení podřízených pracovníků, nastavení KPI
• analýza a vyhodnocování sledovaných ukazatelů svěřených oblastí, pravidelný reporting vedení společnosti
• zodpovědnost za efektivitu, produktivitu, rychlost, přesnost a kvalitu poskytovaných služeb
• zajištění výběrových řízení na dodávky zboží a služeb
• spolupráce na expanzi společnosti na nová místa SK trhu z hlediska implementace stávajících procesů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

• zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické mezinárodní obchodní společnosti
• manažerskou pozici s vysokou mírou zodpovědnosti
• prostor pro seberealizaci a osobní růst
• možnost aktivního využití anglického jazyka
• firemní benefity (stravenky, slevy na produkty společnosti)
• notebook, mobil

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Náš významný klient je jedničkou ve svém oboru a na trhu působí již 23 let.
V současné chvíli, pro svoji největší slovenskou pobočku v Bratislavě, hledá silného kandidáta/ku s perfektním time-managementem, organizační schopností, výbornou komunikací, se zaměřením na detail do vedoucí pozice v Back-office.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:

• VŠ
• minimálně 5 let zkušeností na obdobné pozici
• zkušenosti s vedením týmu podmínkou
• rodilý Čech nebo Slovák je nutností
• pečlivost, smysl pro zodpovědnost a detail
• výborné prezentační a komunikační schopnosti
• schopnost stanovovat priority a rychle se rozhodovat
• analytické, logické a procesní myšlení
• silné organizační schopnosti
• výborná znalost anglického jazyka
• dynamičnost, proaktivita, ochota učit se novým věcem
• ŘP – skupina B
• trestní bezúhonnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2106941  Datum zveřejnění: 12.5.2015