Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back office manager
Future Recruitment s.r.o.
Místo práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zajištění všech funkčních administrativních procesů na všech slovenských pobočkách
• implementace firemních standardů
• mapování a revize stávajících procesů vedoucí k jejich zefektivnění a optimalizaci
• minimalizace nákladů
• vedení speciálních projektů
• koordinace všech útvarů s cílem maximalizovat zisk a dosáhnout stanovených KPIs
• zodpovědnost za klíčová oddělení back office (office Operations: výstavba, přeprava, facility, logistika, travel agenda, skladování, ochrana majetku, právní; HR; Finance)
• vedení cca 30-ti členného týmu
• zodpovědnost za rozvoj, motivaci, hodnocení podřízených pracovníků, nastavení KPI
• analýza a vyhodnocování sledovaných ukazatelů svěřených oblastí, pravidelný reporting vedení společnosti
• zodpovědnost za efektivitu, produktivitu, rychlost, přesnost a kvalitu poskytovaných služeb
• zajištění výběrových řízení na dodávky zboží a služeb
• spolupráce na expanzi společnosti na nová místa SK trhu z hlediska implementace stávajících procesů
• implementace firemních standardů
• mapování a revize stávajících procesů vedoucí k jejich zefektivnění a optimalizaci
• minimalizace nákladů
• vedení speciálních projektů
• koordinace všech útvarů s cílem maximalizovat zisk a dosáhnout stanovených KPIs
• zodpovědnost za klíčová oddělení back office (office Operations: výstavba, přeprava, facility, logistika, travel agenda, skladování, ochrana majetku, právní; HR; Finance)
• vedení cca 30-ti členného týmu
• zodpovědnost za rozvoj, motivaci, hodnocení podřízených pracovníků, nastavení KPI
• analýza a vyhodnocování sledovaných ukazatelů svěřených oblastí, pravidelný reporting vedení společnosti
• zodpovědnost za efektivitu, produktivitu, rychlost, přesnost a kvalitu poskytovaných služeb
• zajištění výběrových řízení na dodávky zboží a služeb
• spolupráce na expanzi společnosti na nová místa SK trhu z hlediska implementace stávajících procesů
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické mezinárodní obchodní společnosti
• manažerskou pozici s vysokou mírou zodpovědnosti
• prostor pro seberealizaci a osobní růst
• možnost aktivního využití anglického jazyka
• firemní benefity (stravenky, slevy na produkty společnosti)
• notebook, mobil
• zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické mezinárodní obchodní společnosti
• manažerskou pozici s vysokou mírou zodpovědnosti
• prostor pro seberealizaci a osobní růst
• možnost aktivního využití anglického jazyka
• firemní benefity (stravenky, slevy na produkty společnosti)
• notebook, mobil
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Náš významný klient je jedničkou ve svém oboru a na trhu působí již 23 let.
V současné chvíli, pro svoji největší slovenskou pobočku v Bratislavě, hledá silného kandidáta/ku s perfektním time-managementem, organizační schopností, výbornou komunikací, se zaměřením na detail do vedoucí pozice v Back-office.
Náš významný klient je jedničkou ve svém oboru a na trhu působí již 23 let.
V současné chvíli, pro svoji největší slovenskou pobočku v Bratislavě, hledá silného kandidáta/ku s perfektním time-managementem, organizační schopností, výbornou komunikací, se zaměřením na detail do vedoucí pozice v Back-office.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• VŠ
• minimálně 5 let zkušeností na obdobné pozici
• zkušenosti s vedením týmu podmínkou
• rodilý Čech nebo Slovák je nutností
• pečlivost, smysl pro zodpovědnost a detail
• výborné prezentační a komunikační schopnosti
• schopnost stanovovat priority a rychle se rozhodovat
• analytické, logické a procesní myšlení
• silné organizační schopnosti
• výborná znalost anglického jazyka
• dynamičnost, proaktivita, ochota učit se novým věcem
• ŘP – skupina B
• trestní bezúhonnost
• VŠ
• minimálně 5 let zkušeností na obdobné pozici
• zkušenosti s vedením týmu podmínkou
• rodilý Čech nebo Slovák je nutností
• pečlivost, smysl pro zodpovědnost a detail
• výborné prezentační a komunikační schopnosti
• schopnost stanovovat priority a rychle se rozhodovat
• analytické, logické a procesní myšlení
• silné organizační schopnosti
• výborná znalost anglického jazyka
• dynamičnost, proaktivita, ochota učit se novým věcem
• ŘP – skupina B
• trestní bezúhonnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2106941
Datum zveřejnění: 12.5.2015
2015-05-12
lokalita: Bratislava Pozice: Manažer logistiky, Obchodní manažer, Office manager, Procesní manažer, Vedoucí nákupu Společnost: Future Recruitment s.r.o.