Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Administrator
Gate1234 s. r. o. v likvidácii
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
28.04.2014
28.04.2014
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 25000 Kč/měsíc
20000 - 25000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
správa pojistných smluv a administrativní úkony s tím spojené
správa databáze pojistných smluv
telefonický kontakt s interním klientem a externími makléřskými společnostmi
správa databáze pojistných smluv
telefonický kontakt s interním klientem a externími makléřskými společnostmi
Zaměstnanecké výhody, benefity
spolupráci na pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení
místo výkonu práce v centru Prahy
zázemí stabilní mezinárodní společnosti
možnost profesního rozvoje a růstu
vzdělávání
zajímavý balíček firemních benefitů
nástup ihned
místo výkonu práce v centru Prahy
zázemí stabilní mezinárodní společnosti
možnost profesního rozvoje a růstu
vzdělávání
zajímavý balíček firemních benefitů
nástup ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení
Mezinárodní pojišťovna se sídlem v Praze
Mezinárodní pojišťovna se sídlem v Praze
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ vzdělání
min. 2 roky praxe v administrativě
komunikativní AJ slovem i písmem
dobré PC dovednosti (Word, Excel, Outlook), práce s databázemi je velkou výhodou
pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
min. 2 roky praxe v administrativě
komunikativní AJ slovem i písmem
dobré PC dovednosti (Word, Excel, Outlook), práce s databázemi je velkou výhodou
pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost GIT Consult byla založena v Berkeley, stát Kalifornie v roce 2000. Ve stejném roce otevřela svou českou pobočku v Praze. Díky své více jak sedmileté praxi v oblasti recruitmentu technických specialistů v České a Slovenské republice se GIT Consult stala v této oblasti lídrem na trhu. Našimi klienty jsou jak lokální softwarové společnosti tak velké nadnárodní společnosti, se kterými spolupracujeme při naplňování jejich krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých potřeb v oblasti recruitmentu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1717006
Datum zveřejnění: 17.4.2014
2014-04-17
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Archivář, správce rejstříku, Referent, Referent správy pojištění, Referent správy smluv Společnost: Gate1234 s. r. o. v likvidácii
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 25000 Kč/měsíc