Event Coordinator

Gate1234 s. r. o. v likvidácii

Místo práce
Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2014
Mzdové podmínky (brutto)
28000 - 30000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

 Organizace pracovních cest, kongresů a konferencí pro klienty
 Plánování a sestavení plánu cest s využitím všech kreativních a finančně dostupných prostředků k uspokojení požadavků klienta
 Zařizování ubytování, stravování, letenek
 Organizace menších meetingů a workshopů pro klienty, komunikace s hotely, restauracemi a obchodními partnery, aktivní vyhledávání obchodních partnerů
 Komunikace s klienty a dodavateli především telefonicky nebo emailem
 Aktivní předcházení možným problémům v oblasti zákaznického servisu a jejich aktivní vyřešení
 Aktivní prodej všech produktů vedoucí k maximalizaci zisku
 Aktivní spolupráce s ostatními odděleními a podpora týmové práce

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
- Balíček zaměstnaneckých benefitů (stravenky, jazykové kurzy, týden dovolené navíc)
- Práci v renomované mezinárodní společnosti
- Místo výkonu práce v centru Prahy
- Nástup červen/červenec 2014

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Významná mezinárodní společnost se sídlem v Praze 1

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Fakturace - Základy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- Alespoň 1 rok zkušeností v administrativě, zákaznickém servisu nebo v cestovním ruchu
- Praxe s podobnou pozicí je výhodou
- Prokazatelné zkušenosti v administrativě
- Základní znalost podnikové ekonomiky a účetnictví
- Pokročilá angličtina podmínkou, další jazyk výhodou
- Znalost práce s PC, především MS Office
- Výborné organizační schopnosti
- Výborné komunikační dovednosti
- Pečlivost, samostatnost, orientace na detail

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost GIT Consult byla založena v Berkeley, stát Kalifornie v roce 2000. Ve stejném roce otevřela svou českou pobočku v Praze. Díky své více jak sedmileté praxi v oblasti recruitmentu technických specialistů v České a Slovenské republice se GIT Consult stala v této oblasti lídrem na trhu. Našimi klienty jsou jak lokální softwarové společnosti tak velké nadnárodní společnosti, se kterými spolupracujeme při naplňování jejich krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých potřeb v oblasti recruitmentu.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1721450  Datum zveřejnění: 24.4.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28000 - 30000 Kč/měsíc