Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/ka zákaznické linky
Gate1234 s. r. o. v likvidácii
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
23.09.2014
23.09.2014
Mzdové podmínky (brutto)
18000 - 18000 Kč/měsíc, bonusová složka
18000 - 18000 Kč/měsíc, bonusová složka
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• aktivní péče o stávající klienty
• aktivní účast na kampaních a s tím spojená administrativa
• kontaktování stávajících klientů s akčními nabídkami
• vyřizování příchozích hovorů, komunikace se stávajícími klienty
• poskytování přesných informací týkajících se poskytovaných produktů včetně technických parametrů stávajícím klientům
• aktivní účast na kampaních a s tím spojená administrativa
• kontaktování stávajících klientů s akčními nabídkami
• vyřizování příchozích hovorů, komunikace se stávajícími klienty
• poskytování přesných informací týkajících se poskytovaných produktů včetně technických parametrů stávajícím klientům
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Hrubou měsíční mzdu 18.000 Kč + pohyblivou složku ve výši až 4.000 Kč/měsíc
• Pracovní smlouvu na dobu určitou do 31. 12. 2014 s možností dlouhodobé spolupráce
• Pracovní dobu od pondělí do pátku, 7,5 hodiny denně (začátek směn v 7:00, 8:30, 10:00, 12:00)
• Zaměstnanecké benefity (stravenky, týden dovolené navíc)
• Příjemné pracovní prostředí moderního zákaznického centra
• Pracovní smlouvu na dobu určitou do 31. 12. 2014 s možností dlouhodobé spolupráce
• Pracovní dobu od pondělí do pátku, 7,5 hodiny denně (začátek směn v 7:00, 8:30, 10:00, 12:00)
• Zaměstnanecké benefity (stravenky, týden dovolené navíc)
• Příjemné pracovní prostředí moderního zákaznického centra
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
Významná energetická společnost
Významná energetická společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání s maturitou
• zkušenost v oblasti zákaznické podpory je výhodou
• zkušenost v call centru je velkou výhodou
• zkušenost s komunikací s klienty je výhodou
• plynulá znalost češtiny slovem i písmem, bez vad řeči
• základní znalost MS Office
• komunikační schopnosti
• zákaznický přístup
• nástup 23. 9. 2014
• zkušenost v oblasti zákaznické podpory je výhodou
• zkušenost v call centru je velkou výhodou
• zkušenost s komunikací s klienty je výhodou
• plynulá znalost češtiny slovem i písmem, bez vad řeči
• základní znalost MS Office
• komunikační schopnosti
• zákaznický přístup
• nástup 23. 9. 2014
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost GIT Consult byla založena v Berkeley, stát Kalifornie v roce 2000. Ve stejném roce otevřela svou českou pobočku v Praze. Díky své více jak sedmileté praxi v oblasti recruitmentu technických specialistů v České a Slovenské republice se GIT Consult stala v této oblasti lídrem na trhu. Našimi klienty jsou jak lokální softwarové společnosti tak velké nadnárodní společnosti, se kterými spolupracujeme při naplňování jejich krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých potřeb v oblasti recruitmentu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1865335
Datum zveřejnění: 11.9.2014
2014-09-11
lokalita: Praha Pozice: Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Telefonní operátor Společnost: Gate1234 s. r. o. v likvidácii
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 18000 - 18000 Kč/měsíc, bonusová složka