Obchodník specialista

GROWIN s.r.o.

Místo práce
Karlovarský kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Brno - město, Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
živnost
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 100000Kč/měsíc, Ohodnocení dle vlastních výsledků!

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Naše společnost pomáhá firmám uspět na českém trhu. S majiteli těchto firem řešíme:
• Navýšení obchodních výsledků
• Organizaci práce a času
• Motivaci a rozvoj týmu, apod.

Více se dozvíte zde: www.mojegw.cz, www.growin.cz

Pokud Vás baví obchod a chcete prodávat službu, která pomáhá firmám i jednotlivcům prostřednictvím seminářů, workshopů a osobních konzultací vědomě ovlivňovat svůj úspěch, přidejte se k nám!
Odměnou za profesionální práci je pro nás zpětná vazba našich klientů, kteří oceňují, že jsme pro ně nejen inspirací, ale také přinášíme konkrétní řešení i u zásadních otázek.
Náplň práce:
Povedete samostatná obchodní jednání s majiteli/ jednateli českých firem, které Vám sjedná obchodní asistentka.
Výsledkem úspěšného jednání je majitel/jednatel firmy, kterého jste svým přístupem zaujali natolik, že uzavřel smlouvu o spolupráci s námi.
Při obchodním jednání budete postupovat podle našeho firemního know-how .
Vašimi hlavními úkoly bude:
• Zjistit skutečné potřeby klienta
• Zvolit pro něho nejvhodnější řešení
• Uzavřít s ním smlouvu
• Zpracovávat administrativu spojenou s obchodními případy
• Vést následnou péči u stálých klientů a budovat s nimi dlouhodobé vztahy

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
A) Jsme si vědomi toho, že budete naší vizitkou , proto Vám poskytneme potřebné firemní know-how a průběžný trénink zdarma.

B) Máte možnost růst několika směry:
1) postupně se naučíte prodávat veškeré portfolio našich služeb a dostanete na starost určitý region
2) můžete se stát vedoucím týmu obchodníků (najímat je a trénovat)
3) můžete se stát lektorem obchodního programu (na základě vlastní úspěšné praxe s využitím našeho know-how)

C) Nabízíme Vám podporu v rámci týmu, kde si všichni zakládáme na profesionalitě a lidském přístupu. Díky jasně nastavenému systému práce, každý z nás ví přesně, za co je zodpovědný a čím přispívá k výsledku celé firmy.
D) Vyděláte si přesně tolik, kolik budete chtít (ve vazbě na Vaši aktivitu).

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

OBCHOD

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost pomáhá firmám uspět na českém trhu. S majiteli firem řešíme:

1. Navýšení obchodních výsledků
2. Organizaci práce a času
3. Systém najímání a zaškolení
4. Motivaci a rozvoj týmu

Našim cílem je dlouhodobá spolupráce s klientem, v rámci které u nás absolvuje semináře, workshopy a osobní konzultace. Pro mnohé firmy se stáváme partnerem i na několik let, kdy spolupracujeme jak s majitelem, tak s celými týmy.

Seznamte se s námi:
https://www.youtube.com/watch?v=COxcYqsoE0k
ID: 2666953  Datum zveřejnění: 28.7.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 100000Kč/měsíc, Ohodnocení dle vlastních výsledků!