Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Učitel v kombinaci aprovací: MAT, FYZ, ICT, ČJL, DEJ, VV a UaK
GYMNÁZIUM Jana Amose Komenského s.r.o.
Místo práce
Bystřická 275/27, 41703 Dubí, Okres Teplice
Bystřická 275/27, 41703 Dubí, Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
04.09.2017
04.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Práce pedagoga na víceletém gymnáziu (i vysokoškolský student ) předmětů kombinace: matematika, fyzika, výpočetní technika, český jazyk, dějepis, výtvarná výchova - umění a kultura . Pozice učitele v menším tvořivém pracovním týmu, školy s příjemnou atmosférou ve třídách s nižším počtem studentů. Výuka s využitím tradičních i nových metod, prezentacemi, projektovými dny a zážitkovou pedagogikou bez snižování náročnosti na vědomosti a dovednosti studentů. V některých třídách jsou integrováni studenti se zdravotním postižením. Lze dohodnout pracovní poměr na plný i zkrácený úvazek, dohodu o pracovní činnosti i provedení práce. Požadované vzdělání ukončené nebo nedokončené a) VŠ pedagogického zaměření, b) VŠ odborného zaměření (nutnost doplnění pedagogického minima), c) bakalářské studium v oboru. Nutné výborné komunikativní, praktické pedagogické,didaktické a metodické dovednosti, uživatelské ovládání PC ( NET, školní elektronický systém, prezentace). Pedagogický optimismus, takt a klid. Tvořivost, zaujetí i přísná spravedlnost při práci se studenty.
Výhodou bude, pokud budete umět velmi dobře cizí jazyk (možnost jazykových pobytů se studenty v cizině) a máte organizační schopnosti ( sportovní, pobytové kurzy se studenty, projektové dny, projekty).
Výhodou bude, pokud budete umět velmi dobře cizí jazyk (možnost jazykových pobytů se studenty v cizině) a máte organizační schopnosti ( sportovní, pobytové kurzy se studenty, projektové dny, projekty).
Zaměstnanecké výhody, benefity
sebevzdělávání a zvyšování kvalifikace včetně možnosti kariérního postupu. Možnost aktivně se zapojit či samostatně navrhovat a zpracovávat projekty s čerpáním dotací. Řízení školy/management je v souladu s normou ISO 9001. Finanční ohodnocení/mzda - dohodou.
Informace o náboru
Své životopisy posílejte na email: [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
učitelství, VŠ odborného zaměření - ped.minimum
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Komunikativní, pedagogické a sociální dovednosti. Vstřícnost a zodpovědnost.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Soukromé osmileté gymnáziu s výukou ve třídách s nižším počtem žáků. Příjemná pracovní atmosféry, menší tým vstřícných kolegů. Systém managementu v souladu s ISO 9001. Motto: "Škola není jen příprava na život, škola je život sám." Vznik školy v roce 1991. Práce pedagoga na víceletém gymnáziu (i vysokoškolský student ) předmětů kombinace: matematika, fyzika, výpočetní technika, český jazyk, dějepis, výtvarná výchova - umění a kultura . Pozice učitele v menším tvořivém pracovním týmu, školy s příjemnou atmosférou ve třídách s nižším počtem studentů. Výuka s využitím tradičních i nových metod, prezentacemi, projektovými dny a zážitkovou pedagogikou bez snižování náročnosti na vědomosti a dovednosti studentů. V některých třídách jsou integrováni studenti se zdravotním postižením. Lze dohodnout pracovní poměr na plný i zkrácený úvazek, dohodu o pracovní činnosti i provedení práce. Výchovně-vzdělávací program je postaven nadstandardně především:
1. Z hlediska celkového počtu hodin jazykové výuky, ICT, přírodovědných předmětů a seminářů k maturitní zkoušce.
2. Ve třídách s nižším počtem studentů.
3. Velká pozornost je věnována studentům se specifickými vývojovými poruchami učení.
4. Ve třídách jsou vytvořeny podmínky pro studium individuálně integrovaných žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním a žákům se SPU. Na základě platných poradenských zpráv ŠPZ jsou zřizovány v některých třídách funkce asistenta pedagoga.
5. Z hlediska volitelnosti seminářů k rozvoji zájmů či přípravě na další studium. Ve vyšších ročnících se postupně zvyšuje počet volitelných seminářů, což výrazně podporuje budoucí profesionální specializaci a profilaci studentů. Semináře jsou chápány jako příprava na maturitu a další studium.
6. Matematika má po celou dobu studia dotaci 4-5 hodin týdně a vykonání maturitní zkoušky z tohoto předmětu otevírá dveře ke studiu na vysokých školách technického a ekonomického směru.
7. Učební program se nadstandardně zaměřuje na individuální rozvoj každého studenta takovým způsobem, aby dosáhl maxima svých možností. Proto jsou počty ve třídách omezené tak, aby tento individuální přístup byl možný, což poskytuje prostor pro alternativní metody výuky. “Rodinné prostředí” umožňuje opravdu individuální přístup. Individuální konzultace jsou samozřejmostí.
1. Z hlediska celkového počtu hodin jazykové výuky, ICT, přírodovědných předmětů a seminářů k maturitní zkoušce.
2. Ve třídách s nižším počtem studentů.
3. Velká pozornost je věnována studentům se specifickými vývojovými poruchami učení.
4. Ve třídách jsou vytvořeny podmínky pro studium individuálně integrovaných žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním a žákům se SPU. Na základě platných poradenských zpráv ŠPZ jsou zřizovány v některých třídách funkce asistenta pedagoga.
5. Z hlediska volitelnosti seminářů k rozvoji zájmů či přípravě na další studium. Ve vyšších ročnících se postupně zvyšuje počet volitelných seminářů, což výrazně podporuje budoucí profesionální specializaci a profilaci studentů. Semináře jsou chápány jako příprava na maturitu a další studium.
6. Matematika má po celou dobu studia dotaci 4-5 hodin týdně a vykonání maturitní zkoušky z tohoto předmětu otevírá dveře ke studiu na vysokých školách technického a ekonomického směru.
7. Učební program se nadstandardně zaměřuje na individuální rozvoj každého studenta takovým způsobem, aby dosáhl maxima svých možností. Proto jsou počty ve třídách omezené tak, aby tento individuální přístup byl možný, což poskytuje prostor pro alternativní metody výuky. “Rodinné prostředí” umožňuje opravdu individuální přístup. Individuální konzultace jsou samozřejmostí.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 3162067
Datum zveřejnění: 21.8.2017
2017-08-21
lokalita: Okres Teplice Pozice: Učitel Společnost: GYMNÁZIUM Jana Amose Komenského s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou