Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Riaditeľ realizácii / Hlavný projektový manažér (interiérové prvky)
H.R.OMADA spol. s r.o.
Místo práce
Praha, Slovenská republika, Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Pardubický kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj
Praha, Slovenská republika, Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Pardubický kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- řízení a koordinace projektů - zodpovědný za dodržování plánu, za koordinaci a postup jednotlivých prací
- řízení kolektivu projektantů a subdodavatelů projektu
- plánování projektů - časové i finanční
- odpovědnost za splnění požadavků objednatele
- office v Praze – ochota působit v Prahe
- řízení kolektivu projektantů a subdodavatelů projektu
- plánování projektů - časové i finanční
- odpovědnost za splnění požadavků objednatele
- office v Praze – ochota působit v Prahe
Zaměstnanecké výhody, benefity
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mobilní telefon, laptop, automobil
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mobilní telefon, laptop, automobil
Informace o náboru
Našim klientem je významná, stabilní společnost dlouhodobě úspěšně působící v oblasti stavebnictví (interiérové prvky)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Výběrové řízení se uskuteční v měsících srpen a září 2014.
Výběrové řízení se uskuteční v měsících srpen a září 2014.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
stavebnictví - výhodou
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost AJ výhodou
- dobrá znalost balíčku MS Office
- relevantní zkušenost na obdobné pozici - řízení projektů v oblasti interiérový fit-out výhodou
- analytické schopnosti
- logické uvažování
- znalost projektové metodologie
- komunikační a prezentační dovednosti
- orientace na zákazníka
- schopnost určovat priority
- aktivní a zodpovědný přístup k práci
- dobrá znalost balíčku MS Office
- relevantní zkušenost na obdobné pozici - řízení projektů v oblasti interiérový fit-out výhodou
- analytické schopnosti
- logické uvažování
- znalost projektové metodologie
- komunikační a prezentační dovednosti
- orientace na zákazníka
- schopnost určovat priority
- aktivní a zodpovědný přístup k práci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 1837995
Datum zveřejnění: 18.8.2014
2014-08-18
lokalita: Praha, Slovenská republika, Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Pardubický kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj Pozice: Projektový manažer, Ředitel logistiky, Stavbyvedoucí, Vedoucí výroby Společnost: H.R.OMADA spol. s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou