Riaditeľ realizácii / Hlavný projektový manažér (interiérové prvky)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Slovenská republika, Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Pardubický kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- řízení a koordinace projektů - zodpovědný za dodržování plánu, za koordinaci a postup jednotlivých prací
- řízení kolektivu projektantů a subdodavatelů projektu
- plánování projektů - časové i finanční
- odpovědnost za splnění požadavků objednatele

- office v Praze – ochota působit v Prahe

Zaměstnanecké výhody, benefity

- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mobilní telefon, laptop, automobil

Informace o náboru

Našim klientem je významná, stabilní společnost dlouhodobě úspěšně působící v oblasti stavebnictví (interiérové prvky)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Výběrové řízení se uskuteční v měsících srpen a září 2014.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

stavebnictví - výhodou

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- znalost AJ výhodou
- dobrá znalost balíčku MS Office
- relevantní zkušenost na obdobné pozici - řízení projektů v oblasti interiérový fit-out výhodou

- analytické schopnosti
- logické uvažování
- znalost projektové metodologie
- komunikační a prezentační dovednosti
- orientace na zákazníka
- schopnost určovat priority
- aktivní a zodpovědný přístup k práci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 1837995  Datum zveřejnění: 18.8.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou