Obchodní zástupce, account manager (B2B - plast)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Okres Kolín, Okres Mělník, Okres Mladá Boleslav, Okres Nymburk, Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou, fix + provízie

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenosti jako obchodník?
Péče o zákazníka a perfektní obchodní vztahy jsou každodenní součásti Vaše práce?
Máte technické vzdělání nebo praxi? Víte si představit, že budete (nebo už jste) odborník na granuláty plastů?
Chcete působit v úspěšné obchodní firme a v příjemném pracovním prostřední?
Pokud ano, čekáme na Váš životopis:).

Náplň práce:
- udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími klienty (B2B)
- vyhledávání nových obchodních příležitostí
- vedení obchodních jednání a prezentace nejvhodnějších řešení
- zajištění pravidelných objednávek
- sjednávání obchodních smluv
- monitoring trhu
- reporting

Schopnost působit v kanceláří v Brandýse nad Labem (bydliště v dojezdové vzdálenosti)!

Zaměstnanecké výhody, benefity

- perspektivní a tvůrčí práci
- motivující finanční ohodnocení
- samostatnost
- automobil i na soukromé účely (v rámci legislativních pravidel)
- notebook
- mobil
- příspěvek na stravování

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v květnu a červnu 2015.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Našim klientem je významná a stabilní obchodní společnost úspěšně působící v oblasti prodeje granulátů plastů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

SŠ nebo VŠ technického nebo ekonomického směru

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- uživatelská znalost PC
- obchodnické zručnosti
- vyjednávací zručnosti
- aktívní znalost anglického jazyka

- proklientský přístup
- výborné komunikační dovednosti
- reprezentativní vystupování
- chuť pracovat a prosadit se
- schopnost týmové spolupráce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2095680  Datum zveřejnění: 24.4.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou, fix + provízie