Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodník (ochranné stavební prvky)
H.R.OMADA spol. s r.o.
Místo práce
Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Nový Jičín, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín
Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Nový Jičín, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás obchod a věříte v své obchodní dovednosti?
Vyhovujeme Vám projektový prodej a máte zkušenosti s touto formou prodeje?
Chcete získat stabilní zaměstnaní v příjemném firemním prostředí?
Jste aktivní obchodník? Hledáte práci, která není stereotypní?
Víte bez problémů působit v rámci celé Moravy a zároveň být (občas) v kanceláři ve Vsetíne?
Orientujete se v stavebnictví, připadne je Vám toto odvětvi blízké?
Pokud jste odpověděli na všechny otázka ano, neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Náplň práce:
- aktivní vyhledávaní obchodních příležitosti a získávaní nových zákazníků (B2B)
- aktivní prodej produktů
- progresívní rozvoj zavřeného regionu
- celková péče o existujících obchodních partnerův na Moravě - vytvářeni a udržovaní dlouhodobých obchodních vztahů
- dohled nad realizaci objednávek
Vyhovujeme Vám projektový prodej a máte zkušenosti s touto formou prodeje?
Chcete získat stabilní zaměstnaní v příjemném firemním prostředí?
Jste aktivní obchodník? Hledáte práci, která není stereotypní?
Víte bez problémů působit v rámci celé Moravy a zároveň být (občas) v kanceláři ve Vsetíne?
Orientujete se v stavebnictví, připadne je Vám toto odvětvi blízké?
Pokud jste odpověděli na všechny otázka ano, neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Náplň práce:
- aktivní vyhledávaní obchodních příležitosti a získávaní nových zákazníků (B2B)
- aktivní prodej produktů
- progresívní rozvoj zavřeného regionu
- celková péče o existujících obchodních partnerův na Moravě - vytvářeni a udržovaní dlouhodobých obchodních vztahů
- dohled nad realizaci objednávek
Zaměstnanecké výhody, benefity
- možnost působit v stabilní a neustále se rozvíjející společnosti
- samostatná práce
- služebný automobil, notebook, mobilní telefon
- vhodně a motivujíc nastavený provizní systém ohodnoceni
- samostatná práce
- služebný automobil, notebook, mobilní telefon
- vhodně a motivujíc nastavený provizní systém ohodnoceni
Informace o náboru
Výběrové řízení se uskuteční v červenci 2015.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Našim klientem je úspěšná česká společnost působící v stavebním a strojařském průmysle a v oblasti prodeje a montáže ochranných prvků.
Našim klientem je úspěšná česká společnost působící v stavebním a strojařském průmysle a v oblasti prodeje a montáže ochranných prvků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
stavebnictví
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- aktivní znalost anglického jazyka výhodou
- obchodní zkušenosti jsou podmínkou
- zkušenosti s akvizici a péči o klientův
- preferuje se technická zdatnost - čítaní stavebních výkresů, poznaní stavebních postupů, orientaci v stavebních materiálech
- aktivní znalost práce s PC (Excel, Word, Outlook)
- komunikační zručnosti
- obchodnické a vyjednávací zručnosti
- schopnost zvládat námitky
- reprezentativní vystupování
- technické myšlení
- motivovaný člověk s nasazením
- orientace na výsledky
- loajalita
- samostatnost a spolehlivost
- dobré organizační schopnosti
- obchodní zkušenosti jsou podmínkou
- zkušenosti s akvizici a péči o klientův
- preferuje se technická zdatnost - čítaní stavebních výkresů, poznaní stavebních postupů, orientaci v stavebních materiálech
- aktivní znalost práce s PC (Excel, Word, Outlook)
- komunikační zručnosti
- obchodnické a vyjednávací zručnosti
- schopnost zvládat námitky
- reprezentativní vystupování
- technické myšlení
- motivovaný člověk s nasazením
- orientace na výsledky
- loajalita
- samostatnost a spolehlivost
- dobré organizační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2160825
Datum zveřejnění: 29.6.2015
2015-06-29
lokalita: Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Nový Jičín, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín Pozice: Account manager, Key account manager, Obchodní manažer, Obchodní zástupce, Produktový manažer Společnost: H.R.OMADA spol. s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou