Nákupca / back office support

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Vsetín, Žilinský kraj, Trenčianský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj, Okres Vyškov, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Nový Jičín, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Uherské Hradiště, Okres Vsetín, Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou, finančného ohodnotenie závislé na skúsenostiach + odmeny

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste organizační typ a baví Vás řízení procesů (nákup, logistika)?
Ovládáte aktivně anglický jazyk a každodenní komunikace je pro Vás samozřejmost?
Znáte, nebo se alespoň orientujete v oblasti oděvů, textilu (připadne je Vám tato oblast sympatická)?
Máte zkušenosti v oblasti nákupu zboží z Asie?
Víte působit ve Vsetíne?

Pokud máte 4x ano, očekáváme Váš životopis.

Náplň práce:
- organizace a kontrola průběhu výroby v zahraničí
- vyhledávání nových obchodních kontaktů v zahraničí, dohled nad pravidelnou aktualizací ve firemním IS
- výběr vhodného dodavatele výroby zboží na zakázku
- dohled nad zajištěním vhodné a včasné přepravy zboží, zajištění potřebných dokladů ke zboží
- pravidelná komunikace s výrobou a obchodními zástupci
- tvorba kompletní kalkulace výrobních zakázek , příprava cenových nabídek pro zákazníky

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí stabilní společnosti
- zajímavá a motivující práce na HPP
- odpovídající finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v únoru 2016.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Textilní, oděvní, kožedělná výroba

Našim klientem je významná, stabilní společnost úspěšně působící v oblasti výroby textilu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- práce s PC (MS Office) na úrovni pokročilý
- praxe v oblasti organizace výroby nebo logistiky
- orientace v textilním odvětví, v oblečení výhodou
- komunikační a vyjednávací dovednosti (i v AJ)

- orientace na cíle a výsledky
- schopnost zaměřit se na detaily
- vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- schopnost sebemotivace, odolnost vůči stresu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2402318  Datum zveřejnění: 20.1.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou, finančného ohodnotenie závislé na skúsenostiach + odmeny