Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Centre manager pro nově otevírané obchodní centrum
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Okres Poprad
Okres Poprad
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2015
01.07.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše hlavní náplň práce bude rozdělena do následujících kategorií:
Ekonomická oblast
• Včasné a přesné vybírání nájemného,
• Sledování doby nájemních smluv a jejich prodloužení
• Sledování ročního výkazu tržby nájemců obchodních jednotek
• Zpracování, a schválení rozpočtů Centra,
• Zpracování pravidelných měsíčních zpráv o Provozu centra
• Pravidelné vyhodnocování tržeb nájemců komerčních ploch
• Eventuální upomínání dlužných částek do doby soudního vymáhání
• Sledování tzv. tržního ( procentního ) nájemného, sledování a přesné fakturování, kde je aplikovatelné
• Navrhování odpovídající výše nájemného na uvolněné prostory
Obchodní oblast
• Vedení evidence nájemců
• Sledování toho, zda nájemníci dodržují specielní ustanovení a nebo dohodnutá opatření
• Příprava, projednání a předložení smluv s nájemci vlastníkovi k odsouhlasení
• Prezentace a inzerce volných prostor v tisku, letáky, ostatní sdělovací prostředky
• Navrhování odpovídajícího vhodného rozvržení nájemců v Centru ( tenant mix) dle marketingových průzkumů a komodit
• Včasné vyhledávání nových nájemců při avizovaném ukončení nájemního vztahu
• Prověřování potenciálních zájemců o nájemní plochy před uzavřením smlouvy o nájmu
• Spolupráce a poradenství s majitelem, jeho agenty, jeho právními zástupci a ostatními konzultanty při uzavírání nájemních smluv a veškerých smluv spojených s provozem a nájmem objektu
• Zpracování ročního plánu marketingových a promotion aktivit, včetně jejich finančního zajištění, vypracování marketingové strategie
• Navrhování jednotlivých řešení v rámci tzv. Programu krátkodobých pronájmů, včetně smluvního zajištění a všech ostatních aspektů jako u dlouhodobých nájemců
Technická oblast
• řízení externích organizací zajišťujících technické služby provozu Centra ( zejména úklid, opravy a údržba, odstraňování odpadů, údržba venkovních ploch, zásobování energiemi apod..)
• zajištění všech potřebných smluv s externími dodavateli nutnými pro řádný a kvalitní provoz Centra
• vedení evidence veškeré projektové, stavební a technické dokumentace Centra, zajištění evidence všech změn a úprav v dokumentaci současného stavu
• zpracování krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých plánů údržby budovy
• zajištění průběžné údržby všech architektonických, stavebních, technických a jiných prvků budovy a částí budovy, venkovní infrastruktury
Ekonomická oblast
• Včasné a přesné vybírání nájemného,
• Sledování doby nájemních smluv a jejich prodloužení
• Sledování ročního výkazu tržby nájemců obchodních jednotek
• Zpracování, a schválení rozpočtů Centra,
• Zpracování pravidelných měsíčních zpráv o Provozu centra
• Pravidelné vyhodnocování tržeb nájemců komerčních ploch
• Eventuální upomínání dlužných částek do doby soudního vymáhání
• Sledování tzv. tržního ( procentního ) nájemného, sledování a přesné fakturování, kde je aplikovatelné
• Navrhování odpovídající výše nájemného na uvolněné prostory
Obchodní oblast
• Vedení evidence nájemců
• Sledování toho, zda nájemníci dodržují specielní ustanovení a nebo dohodnutá opatření
• Příprava, projednání a předložení smluv s nájemci vlastníkovi k odsouhlasení
• Prezentace a inzerce volných prostor v tisku, letáky, ostatní sdělovací prostředky
• Navrhování odpovídajícího vhodného rozvržení nájemců v Centru ( tenant mix) dle marketingových průzkumů a komodit
• Včasné vyhledávání nových nájemců při avizovaném ukončení nájemního vztahu
• Prověřování potenciálních zájemců o nájemní plochy před uzavřením smlouvy o nájmu
• Spolupráce a poradenství s majitelem, jeho agenty, jeho právními zástupci a ostatními konzultanty při uzavírání nájemních smluv a veškerých smluv spojených s provozem a nájmem objektu
• Zpracování ročního plánu marketingových a promotion aktivit, včetně jejich finančního zajištění, vypracování marketingové strategie
• Navrhování jednotlivých řešení v rámci tzv. Programu krátkodobých pronájmů, včetně smluvního zajištění a všech ostatních aspektů jako u dlouhodobých nájemců
Technická oblast
• řízení externích organizací zajišťujících technické služby provozu Centra ( zejména úklid, opravy a údržba, odstraňování odpadů, údržba venkovních ploch, zásobování energiemi apod..)
• zajištění všech potřebných smluv s externími dodavateli nutnými pro řádný a kvalitní provoz Centra
• vedení evidence veškeré projektové, stavební a technické dokumentace Centra, zajištění evidence všech změn a úprav v dokumentaci současného stavu
• zpracování krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých plánů údržby budovy
• zajištění průběžné údržby všech architektonických, stavebních, technických a jiných prvků budovy a částí budovy, venkovní infrastruktury
Zaměstnanecké výhody, benefity
služební automobil i k soukromým účelům
mobilní telefon
týden dovolené navíc
balíček firemních benefitů
zázemí silné a stabilní společnosti
mobilní telefon
týden dovolené navíc
balíček firemních benefitů
zázemí silné a stabilní společnosti
Informace o náboru
V případě zájmu o danou pozici, prosím zašlete své CV v českém a anglickém jazyce s fotografií.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Náš klient je přední mezinárodní developer se zaměřením především na obchodní centra.
Náš klient je přední mezinárodní developer se zaměřením především na obchodní centra.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Ideální kandidát na této pozici bude mít praktické zkušenosti s vedením celého obchodního centra, zkušenosti s lettingem, komunikací s nájemci, vedením přímých podřízených. Nezbytná je též znalost anglického jazyka.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2057705
Datum zveřejnění: 19.5.2015
2015-05-19
lokalita: Okres Poprad Pozice: Provozní manažer, Ředitel pobočky, Technický ředitel, Vedoucí prodejny/provozu, Výkonný ředitel Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.