Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor asistenční linky - nástup 9.5.
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 4 - Pankrác, Hlavní město Praha
Praha 4 - Pankrác, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
09.05.2017
09.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20000-24000
20000-24000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Váš nový zaměsnavatel
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Co můžete získat?
Za Vaše zkušenosti nabízíme možnost profesního růstu, příjemný kolektiv, stravenky, Multisport kartu, jazykové kurzy, moderní pracovní prostředí, časovou flexibilitu (směnný provoz) a další zaměstnanecké benefity.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Co můžete získat?
Za Vaše zkušenosti nabízíme možnost profesního růstu, příjemný kolektiv, stravenky, Multisport kartu, jazykové kurzy, moderní pracovní prostředí, časovou flexibilitu (směnný provoz) a další zaměstnanecké benefity.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost zabývající se asistenční službou, sídlící na Praze 4.
Společnost zabývající se asistenční službou, sídlící na Praze 4.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2889800
Datum zveřejnění: 11.4.2017
2017-04-11
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Koordinátor, Telefonní operátor Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000-24000