Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka Servisního Oddělení
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.04.2017
01.04.2017
Mzdové podmínky (brutto)
až 38 000 Kč
až 38 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Budete zodpovědný/á za plánování, koordinování, kontrolování a řízení aktivit v rámci servisního oddělení, ale také za komunikaci jak se zákazníky, tak i s technickými supervizory. Dále bude mít na starosti administrativní podporu jak zákazníků, tak i celého servisního oddělení.
Pozice je ideální pro kandidátky/kandidáty, kteří mají předchozí zkušenosti v rámci administrativy s přesahem do oblasti logistiky. Je potřebná plynulá znalost anglického jazyka, předchozí zkušenost s ERP systémem (SAP, Oracle…) je výhodou. Nástup je možný ihned!
Pro více informací mě neváhejte kontaktovat na uvedených kontaktních údajích.
Pozice je ideální pro kandidátky/kandidáty, kteří mají předchozí zkušenosti v rámci administrativy s přesahem do oblasti logistiky. Je potřebná plynulá znalost anglického jazyka, předchozí zkušenost s ERP systémem (SAP, Oracle…) je výhodou. Nástup je možný ihned!
Pro více informací mě neváhejte kontaktovat na uvedených kontaktních údajích.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zajímavé finanční ohodnocení, flexibilní pracovní doba , dále 5 týdnů dovolené, mobilní telefon, notebook, stravenky.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Přední výrobní společnost chladicích strojů, klimatizací a dalších.
Přední výrobní společnost chladicích strojů, klimatizací a dalších.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2990736
Datum zveřejnění: 29.3.2017
2017-03-29
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Koordinátor, Logistik, Office manager Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: až 38 000 Kč