Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zákaznického centra
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000
20000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Váš nový zaměstnavatel
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Co můžete získat?
Za Vaše zkušenosti nabízíme možnost profesního růstu, příjemný kolektiv, stravenky, Multisport kartu, jazykové kurzy, moderní pracovní prostředí, časovou flexibilitu (směnný provoz) a další zaměstnanecké benefity.
Jak se můžete ucházet?
Pokud máte o pozici zájem a splňujete výše uvedené požadavky, posílejte prosím své životopisy v anglickém i českém jazyce pomocí odpovědního formuláře.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Co můžete získat?
Za Vaše zkušenosti nabízíme možnost profesního růstu, příjemný kolektiv, stravenky, Multisport kartu, jazykové kurzy, moderní pracovní prostředí, časovou flexibilitu (směnný provoz) a další zaměstnanecké benefity.
Jak se můžete ucházet?
Pokud máte o pozici zájem a splňujete výše uvedené požadavky, posílejte prosím své životopisy v anglickém i českém jazyce pomocí odpovědního formuláře.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3002285
Datum zveřejnění: 19.5.2017
2017-05-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000