Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Stáž v oddělení Řízení vztahů se Zákazníky (20 h./týdně)
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, internship, stáž
zkrácený úvazek, internship, stáž
Termín nástupu
30.05.2017
30.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
150 Kč/hod.
150 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Přední leader v distribuci kosmetických produktů hledá v současné době stážistu/stážistku do oddělení Řízení vztahů se zákazníky (CRM). Pozice je ideální pro vysokoškolské studenty s pokročilou znalostí anglického jazyka a touhou se rozvíjet v oblasti CRM. Hlavní náplní pozice:
- analýza a interpretace dat v systému
- kontrola zásob v systému
- optimalizace skladu, získávání dat, denní analýza
- zavádění opatření pro zlepšení
- komunikace s ostatními odděleními
- příprava denních, týdenních a měsíčních reportů
- analýza a interpretace dat v systému
- kontrola zásob v systému
- optimalizace skladu, získávání dat, denní analýza
- zavádění opatření pro zlepšení
- komunikace s ostatními odděleními
- příprava denních, týdenních a měsíčních reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Motivační platové ohodnocení
- Skvělá lokalita společnosti - Praha 1!
- Příjemný pracovní kolektiv
- Skvělá lokalita společnosti - Praha 1!
- Příjemný pracovní kolektiv
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Přední leader v distribuci kosmetických produktů, lokalita Praha 1!
Přední leader v distribuci kosmetických produktů, lokalita Praha 1!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3016709
Datum zveřejnění: 17.5.2017
2017-05-17
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, CRM specialista, Marketingový pracovník, Office manager Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 150 Kč/hod.