Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční/ Office Coordinator
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2017
01.06.2017
Mzdové podmínky (brutto)
30000
30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici budete mít na starosti chod recepce a celé společnosti. Vaší náplní práce bude zajištění chodu kanceláře, správa příchozí a odchozí pošty, organizace služebních cest a firemních akcí, vítání návštěv, komunikace s dodavateli, vedení docházky, správa budovy, objednávky kancelářských potřeb, objednávky reklamních a propagačních materiálů, správa vozového parku a webových stránek, tvorby itinerářů, fakturace a další ad hoc úkoly.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Za Vaše zkušenosti nabízíme přátelské pracovní prostředí v Praze 7, stravenky, využití jazyků, 5 týdnů dovolené, zajímavé platové ohodnocení, sick days, flexipassy a další zaměstnanecké benefity.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Máte plynulou angličtinu a min. 1-2 roky zkušeností na asistentské pozici/recepční? Hledáte pozici s možností kariérního růstu? Potom jste tím správným kandidátem/kou. Hledáme komunikativní, reprezentativní, loajální a zodpovědnou osobnost s nástupem od 1. června.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3074393
Datum zveřejnění: 23.5.2017
2017-05-23
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Recepční Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30000