Administrativní asistentka

Hays Czech Republic, s.r.o.

Místo práce
Praha 9 - Karlín, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.08.2017
Mzdové podmínky (brutto)
150 Kč/hod

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Office management, práce s fakturami, správa webu. 6-8 hodin denně

Zaměstnanecké výhody, benefity

Možnost práce i na zkrácený úvazek - 6 hodin denně. Motivující finanční ohodnocení

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Společnost, která je světovou jedničkou v oblasti výroby ventilačních systémů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.

O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3099407  Datum zveřejnění: 12.6.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 150 Kč/hod