Recepce / Office coordinator na 6 měsíců

Hays Czech Republic, s.r.o.

Místo práce
Praha 5, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
Nabízený plat (hrubého)
27000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zajímavá pracovní příležitost pro juniorní kandidáty
Dynamická rozvíjející se mezinárodní společnost hledá vhodného kandidáta/tku na pozici Recepční / Office Koordinátor-ka. Pracovní kontrakt je na dobu určitou - 6 měsíce, jedná se o zástup za mateřskou dovolenou.

Vaše nová pracovní pozice:
Vybraný kandidát bude zodpovědný za standardní administrativní úkony spojené s agendou na recepci (vyřizování příchozích telefonátů, uvádění návštěv, příprava občerstvení atd.), organizaci došlé a odchozí pošty, komunikace s klienty i úřady. Součástí pracovní náplně budou i další ad hoc. administrativní úkony spojené s vedením kanceláře společnosti (například organizace služebních cest, firemních akcí a zajišťování kancelářských potřeb, evidence vstupních karet apod.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Odpovídající mzdové ohodnocení dle předešlých zkušeností kandidáta
• Zázemí mezinárodní stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
• Smlouvu na dobu určitou, do konce února 2018
• Přátelské pracovní prostředí
• Pracoviště – Praha 13 - Stodůlky
• Nástup: září 2017

Informace o náboru

Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení

25.8.2017 (zbývá ještě 4 dnů)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Dynamická rozvíjející se mezinárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ / VŠ vzdělání
• Minimálně 1 rok předešlých zkušeností z oblasti administrativy
• Anglický jazyk na pokročilé úrovni
• Znalost práce s PC (MS Office a Internet)
• Velmi dobré vyjadřovací schopnosti, dobré organizační dovednosti
• Příjemné a reprezentativní vystupování, aktivní přístup k práci, týmový duch
• Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost a loajalita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.

O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

Hays Czech Republic, s.r.o.
Olivova 4/2096
110 00 Praha 1
http://www.hays.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Tamara Vučetić
Tel.: 725570571
E-mail: poslat životopis
ID: 3154264   Datum zveřejnění: 8.8.2017