Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR referent
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás administrativa a chcete se realizovat v oblasti HR? Rádi byste využívali své znalosti angličtiny a němčiny v praxi? Staňte se součástí dynamického týmu v nadnárodní společnosti s výborným jménem.
Pošlete nám svůj životopis.
Po našeho významného klienta působícího v oblasti cenných papírů hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
HR REFERENT
Náplň práce:
• Administrativní podpora pro společnosti skupiny zejména mimo ČR
• Kontrola a schvalování cestovních výdajů
• Personální administrativa (přesčasy, absence z důvodu nemoci atp.)
• Práce se systémem SAP
• Reporting
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe na obdobné pozice
• Angličtina a němčina na velmi dobré úrovni
• Výborné organizační a administrativní schopnosti
• Zájem o HR a velmi dobré komunikativní schopnosti
Nabízíme:
• Praxi v nadnárodní společnosti s velmi dobrým jménem
• Motivující mzdové ohodnocení
• Stravenky
• Práce v moderním příjemném prostředí
• Občerstvení na pracovišti
Možnost nástupu: dohodu
Místo výkonu práce: Praha
Neváhejte mne kontaktovat emailem: [email protected] nebo telefonicky: 702 168 011.
Pro více informací a sledování současných nabídek si mne přidejte na síti LinkedIn: https://cz.linkedin.com/in/veronikasudikova
Pošlete nám svůj životopis.
Po našeho významného klienta působícího v oblasti cenných papírů hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
HR REFERENT
Náplň práce:
• Administrativní podpora pro společnosti skupiny zejména mimo ČR
• Kontrola a schvalování cestovních výdajů
• Personální administrativa (přesčasy, absence z důvodu nemoci atp.)
• Práce se systémem SAP
• Reporting
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe na obdobné pozice
• Angličtina a němčina na velmi dobré úrovni
• Výborné organizační a administrativní schopnosti
• Zájem o HR a velmi dobré komunikativní schopnosti
Nabízíme:
• Praxi v nadnárodní společnosti s velmi dobrým jménem
• Motivující mzdové ohodnocení
• Stravenky
• Práce v moderním příjemném prostředí
• Občerstvení na pracovišti
Možnost nástupu: dohodu
Místo výkonu práce: Praha
Neváhejte mne kontaktovat emailem: [email protected] nebo telefonicky: 702 168 011.
Pro více informací a sledování současných nabídek si mne přidejte na síti LinkedIn: https://cz.linkedin.com/in/veronikasudikova
Zaměstnanecké výhody, benefity
ad. výše
Informace o náboru
ad. výše
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Cenné papíry
Cenné papíry
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
ad. výše
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 2804977
Datum zveřejnění: 9.11.2016
2016-11-09
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, HR Koordinátor, Office manager Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.