Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční / HR asistent, bez cizího jazyka, nástup ihned
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Chomutov, Okres Chomutov
Chomutov, Okres Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Každodenní náplní práce bude komunikace s příchozími uchazeči přímo na pobočce, kteří hledají práci či mají dotaz. Dále také aktivní komunikace po telefonu, oslovování uchazečů s termíny pohovorů a další. Samozřejmostí je evidence veškerých dokumentů (smlouvy, vstupní prohlídky, ukončení a další).
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce v zajímavém oboru,
- zaškolení,
- pracovní notebook,
- stravenky,
- šanci získat zkušenosti z oblasti personalistiky,
- menší kolektiv.
- zaškolení,
- pracovní notebook,
- stravenky,
- šanci získat zkušenosti z oblasti personalistiky,
- menší kolektiv.
Informace o náboru
Pokud Vás náplň práce zaujala a splňujete všechny požadavky, zašlete svůj životopis v českém jazyce, spolu s fotografií a průvodním dopisem - proč jste ideálním kandidátem. V případě, že nebudou doloženy všechny tři požadované části (CV, foto, průvodní dopis), bude Váš životopis automaticky vyřazen z výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Zprostředkování práce a personální poradenství
Zprostředkování práce a personální poradenství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- minimálně středoškolské vzdělání,
- zkušenosti z oblasti administrativy minimálně rok (Excel, Word, Outlook, zpracování smluv apod. - bude ověřeno při osobním pohovoru),
- příjemné vystupování (jste první osoba, se kterou se lidé na pobočce setkají),
- samostatnost / aktivní přístup k práci (nečekejte až Vám někdo práci přidělí),
- pečlivost (budete pracovat se smlouvami, mzdami apod.),
- výhodou ŘP sk. B,
- znalosti z oblasti personalistiky NEJSOU podmínkou.
- zkušenosti z oblasti administrativy minimálně rok (Excel, Word, Outlook, zpracování smluv apod. - bude ověřeno při osobním pohovoru),
- příjemné vystupování (jste první osoba, se kterou se lidé na pobočce setkají),
- samostatnost / aktivní přístup k práci (nečekejte až Vám někdo práci přidělí),
- pečlivost (budete pracovat se smlouvami, mzdami apod.),
- výhodou ŘP sk. B,
- znalosti z oblasti personalistiky NEJSOU podmínkou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 2980778
Datum zveřejnění: 20.3.2017
2017-03-20
lokalita: Okres Chomutov Pozice: Asistent, HR asistent, Recepční Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.