HR Business Partner

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Turnov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do rodinné společnosti hledáme kvalifikovaného a zkušenéhoHR Business Partnera, který se připojí k týmu a pomůže firmě dosáhnout našich strategických cílů v oblasti lidských zdrojů. 
Místo výkonu: Turnov

• Zodpovědnost za vedení kompletního přijetí zaměstnance, včetně náboru, výběru, zaškolení, hodnocení a rozvoje.
• Poskytování podpory manažerům a zaměstnancům v otázkách lidských zdrojů, včetně pracovního práva, zaměstnaneckých výhod a vztahů mezi zaměstnanci.
• Řízení náborových procesů s cílem přitáhnout špičkové talenty a zajistit hladký přechod pro nové zaměstnance.
• Poskytování podpory a vedení manažerům a zaměstnancům v oblasti HR, včetně řízení výkonu, řešení vztahů se zaměstnanci a konfliktů.
• Realizace školicích a rozvojových iniciativ pro zlepšení dovedností zaměstnanců.
• Podpora iniciativ na zvýšení zapojení, udržení a spokojenosti zaměstnanců.
• Správa analýz lidských zdrojů pro hodnocení efektivity organizace a informování při rozhodování.
• Sledování trendů v oboru a osvědčených postupů pro neustálé zlepšování procesů a iniciativ v oblasti lidských zdrojů.
• Monitorovat a analyzovat HR data pro kontinuální zlepšování.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• zázemí v silné mezinárodní společnosti
• smlouva na dobu neurčitou na hlavní pracovní poměr
• zajímavé finanční ohodnocení dle zkušeností a praxe
• zodpovědnost a samostatnost
• možnost dalšího rozvoje
• příspěvek na stravování
• příjemné pracovní prostředí a flexibilní pracovní dobu
• 25 dnů dovolené
• příspěvek na penzijní připojištění

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• minimálně SŠ vzdělání
• praxe v oblasti lidských zdrojů, ideálně jako HR Business Partner nebo HR generalist senior
• znalosti Zákoníku práce a schopnost poskytovat odborné poradenství
• AJ - komunikativně, úroveň B2
• zkušenosti s vedením projektů a strategickým plánováním
• pokročilou znalost MS Office (zejména Excel)
• schopnost pracovat v týmu a spolupracovat s různými zainteresovanými stranami
• zkušenosti v oblasti HR nebo souvisejících rolí, ideálně ve výrobním prostředí
• vynikající komunikační a mezilidské dovednosti
• schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního časového řízení v rychle se měnícím prostředí
• ochotu převzít odpovědnost za všechna HR témata a silnou vnitřní motivaci k jejich rozvoji
• schopnost řešit problémy a vynikající analytické a rozhodovací dovednosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Petra Stančevová
Tel.: +420 733 641 991
E-mail: poslat životopis
ID: 4816973  Datum zveřejnění: 26.4.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.