Operativní nákupčí a logistik

HOPI POPI, a.s. (MPSV)

Místo práce
Sokolovská 80, 779 00 Olomouc, Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
2017-06-01
Mzdové podmínky (brutto)
23000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Nákupčí (33230)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:HOPI POPI, a.s., IČ 25847708
Pracoviště:HOPI POPI, a.s., pracoviště, Sokolovská 80/4, Klášterní Hradisko, 779 00 Olomouc 9
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 2017-06-01
Mzdové rozpětí:od 23000 Kč

Informace o náboru

Poznámka k volnému místu:Pracoviště: Sokolovská č.p. 80/4, Olomouc.

Náplň práce:
1. Nákup surovin
- zajištění surovin pro výrobu dle plánů výroby (dlouhodobých i krátkodobých): objednávky, kontrola dodávek, urgence, reklamace
- sledování stavu skladu ve vnitrofiremním informačním systému
- jednání s dodavateli tuzemskými i zahraničními (rozvíjení kontaktů, zlepšování podmínek spolupráce, vyjednávání o ceně, kvalitě zboží, lhůtě splatnosti, zajištění flexibilního přístupu dodavatele k požadavkům nákupu, vytváření meziskladů)
- vyhledávání nových dodavatelů (internet, veletrhy…) porovnání různých nabídek, získávání vzorků, vyhodnocování nabídek, rozvíjení kontaktů s dodavateli
- celní problematika (spolupráce s externím celním deklarantem, celní sklady, komunikace s GŘ cel, Celním Úřadem, sledování změn ve clech)
2. Logistika
- kontaktování přepravních společností
- získávání cenových nabídek, splatností, referencí
- zajišťování přepravy surovin a zboží po ČR/SK
- zajišťování přeprav mezi sklady a externí výrobou
- zajišťování přepravy z/do zahraničí
- zajišťování celních dokladů, komunikace s deklarací, příprava dokladů pro vývoz
- následná kontrola přepravy a doručení na místo
- logistika, oběh palet, paletová konta
- archivace dodacích listů a exportních dokladů

Vzdělání: min. SŠ technického, obchodního či ekonomického zaměření
Praxe: nutná min. 3 roky

Odborné znalosti a schopnosti: AJ - pokročilá znalost, aktivně ústní i písemný projev, orientace v základních obchodních pojmech - marže, zisk, početní dovednosti, PC - pokročilá úroveň, sestavování grafů a tabulek - Excel, Word, Outlook Express, řidičský průkaz B

Osobnostní vlastnosti: Komunikativní osobnost, technické a logické myšlení v širších souvislostech s výrobou a termíny, pracovitost, aktivní a iniciativní přístup k plnění nových úkolů, smysl pro detail a pořádek, organizovanost, praktičnost, práce v týmu

Pracovní poměr: na dobu určitou 1 rok se zkušební lhůtou 3 měsíce, později možná změna na dobu neurčitou, požadovaná časová flexibilita, pružná pracovní doba.

Platové podmínky: nástupní mzda: 23 000,- Kč, po zkušební době prémie, benefity: roční prémie, stravenky, 5 týdnů dovolené, jazykové a odborné vzdělávání.

První kontakt POUZE mailem.
 
Poslední změna:2017-04-13, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Olomouc

číslo volného místa: 12509340773
 

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadované dovednosti:Práce s PC
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Jazykové znalosti:Angličtina - Aktivní
ID: 3012464  Datum zveřejnění: 13.4.2017  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23000 Kč/měsíc