Housekeeping assistant

HOTEL U PARKU, s.r.o. (MPSV)

Místo práce
Wolkerova 1197, 779 00 Olomouc, Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
2016-08-01
Mzdové podmínky (brutto)
13000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vedoucí provozu v ubytování, stravování a pohostinství (51512)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:HOTEL U PARKU, s.r.o., IČ 27808084
Pracoviště:Wolkerova 1197/29, 779 00 Olomouc 9
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:Nižší střední odborné
Pracovní poměr:od 2016-08-01
Mzdové rozpětí:od 13000 Kč

Informace o náboru

Poznámka k volnému místu:Pracoviště: Wolkerova č.p. 1197/29, Olomouc. Předpokládaný nástup: co nejdříve. Pracovní poměr na dobu určitou.

Máte rádi hotelové prostředí, vůni čistě vypraného prádla a pořádek všude kolem sebe? Nevadí Vám přiložit ruku k dílu, máte cit pro detail a rádi zadáváte úkoly ostatním? Přijďte se k nám podívat a určitě se domluvíme.

Hotel ibis Olomouc Centre hledá do svého týmu spolehlivého kandidáta na pracovní pozici HOUSEKEEPING ASSISTANT.

Náplň práce:
- Zajišťování reprezentativního vzhledu hotelu ve smyslu každodenního úklidu a údržby všech částí hotelu - pokojů, konferenčních místností, okolí hotelu, kanceláří i veřejných prostor včetně restaurace
- Zajištění dodržování standardů oddělení
- Rozdělení práce pokojským a uklízečkám
- Dohled a kontrola práce týmu pokojských a uklízeček, kontrola nachystání a úklidu konferenčních místností před plánovanou akcí, efektivní přidělování práce
- Úklid hotelových pokojů a přilehlých prostor s cílem zajistit naprostou čistotu a úroveň služeb garantovanou hostům značkou ibis
- Komunikace s dodavateli, kontrola a přebírání dodávek
- Pravidelné kontroly veškerého vybavení a majetku
- Komunikace s ostatními odděleními hotelu především recepcí a obchodním oddělením při řešení provozních záležitostí
- Příprava podkladů pro vypracování reportů

Profil kandidáta:
- Orientace na kvalitu a výsledky, zaměření na detail a čistotu
- Zodpovědný přístup k práci
- Spolehlivost a organizovanost
- Ochota a příjemné vystupování
- Týmový hráč
- Flexibilita, samostatnost
- Znalost anglického jazyka a zkušenost s prací v hotelovém sektoru výhodou

Nabízíme:
- Zodpovědnou a zajímavou pracovní pozici
- Příjemné pracovní prostředí v moderním hotelu blízko centra Olomouce
- Školení a možnost osobního rozvoje
- Práci na hlavní pracovní poměr na základě pracovní smlouvy
- Práci ve společnosti, která se stará o životní prostředí
- Benefity v rámci mezinárodní sítě AccorHotels
- Závodní stravování

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj životopis POUZE na e-mail [email protected] (Ivana Bokůvková - personalista).

Zasláním životopisu případně dalších osobních materiálů souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů společností HOTEL U PARKU, s. r. o. za účelem získání zaměstnání u naší společnosti, a to do písemného odvolání Vašeho souhlasu.
 
Poslední změna:2016-07-28, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Olomouc

číslo volného místa: 11174480705
 

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
ID: 2666338  Datum zveřejnění: 28.7.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 13000 Kč/měsíc