Ředitel / ka pobočky

HRQ CZ s. r. o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
živnost
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta hledáme vhodného kandidáta / kandidátku na pozici Ředitel / ka pobočky.

Naším klientem je úspěšná startup- ová společnost, která přišla na český trh s aplikací pro trh nemovitosti a hypoték. Náš klient pro své zákazníky zajišťuje komplexní služby od odborného poradenství, nafocení nemovitostí, vyřešení hypotéky až po úspěšný prodej nebo nákup nemovitosti a to vše bez provizí.

Momentálně hledáme Ředitele / ku pobočky pro kancelář v Praze. Tento člověk bude řídit svůj tým, který si sám vybuduje. Budete začínat sám, Vaší hlavní náplní práce se bude aktivně podílet na vyhledávání nabídek nemovitostí a aktivně vyhledávat klienty pro realizaci nabídky společnosti, proto je nutné, abyste měli kontakty. Budete vést svůj tým, který si sám vybudujete, proto byste měli být komunikačně a manažerský dobře zručný, přesvědčivý, empatický, mít vyjednávací schopnosti a nebát se příležitosti. Hledáme ideální člověka z prostředí realit,finančnictví, bankovnictví..Je to pro Vás výzva? Určitě by měla být! Pokud ano, tak nám zašlete svůj životopis na níže uvedený email a my se Vám ozveme.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavé finanční ohodnocení
- podílení se na rozvoji společnosti

Informace o náboru

Informace o výběrovém řízení
Pokud Vás naše nabídka oslovila a máte zájem být zařazen / á do výběrového řízení, Váš životopis v českém jazyce očekáváme na níže uvedené e-mail adrese.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Naším klientem je úspěšná startup- ová společnost, která přišla na český trh s aplikací pro trh nemovitosti.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme personálně-konzultační společnost s mezinárodním působením. Naším cílem je přicházet s komplexními řešeními v oblasti lidských zdrojů, které zvyšují konkurenceschopnost klienta s přihlížením na potřeby zaměstnanců. Jsme specialisté v oblasti personálního leasingu, náboru zaměstnanců, HR poradenství, outsourcingu služeb a vzdělávání.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2777869  Datum zveřejnění: 21.10.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou