Customer Service & Telesales Coordinator se znalostí SJ a AJ

Ing. Ľubica Zaťková, Freelance HR Consultant

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Naším klientem je mezinárodní společnost z oblasti outsourcingu služeb v oboru supply chain managementu. Pro její pražskou centrálu hledáme slovensky (rodilý mluvčí) a anglicky mluvícího spolupracovníka, který bude pracovat asi na 50% svého pracovního času v oblasti customer service a na 50% v oblasti telefonického oslovování nových korporátních zákazníku a domlouvání schůzek pro obchodníky. Hledáme kandidáty s potenciálem pro další profesionální růst.

Náplň práce:
• Komunikace s korporátními zákazníky společnosti v Čechách a na Slovensku
• Vyřizování obchodní administrativy a řešení problémů a požadavků zákazníků
• Práce s CRM systémem
• Vytipovávání nových potenciálních zákazníku z řad korporátních klientů a jejich oslovování s cílem domluvit osobní setkání s obchodníkem
• Příprava reportů podle požadavků vedení společnosti
• Interní a externí komunikace na různých úrovních v angličtině a slovenštině (příp. češtině)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavé finanční ohodnocení
• 5 týdnů dovolené, stravné lístky
• Práce v příjemném prostředí a mezinárodním týmu, možnost neustále používat AJ
• Možnost odborného a kariérního růstu

Informace o náboru

Prosíme o zaslání c.v. v angličtině. První kolo pohovorů s personálním poradcem je možné přes Skype telekonferenci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Naším klientem je mezinárodní společnost z oblasti outsourcingu služeb v oblasti supply chain managementu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• VŠ vzdělání, min. Bc. – práce je ideální pro absolventa VŠ s krátkou praxí při studiu např. v call centru v telefonickém prodeji, apod.
• zkušenosti s aktivním prodejem po telefonu min. několik měsíců
• Slovenština na úrovni rodilého mluvčího (podmínka), k tomu znalost češtiny výhodou
• Angličtina na velmi dobré úrovni
• Komunikativnost
• Organizovanost a administrativní schopnosti
• Velmi dobré znalosti práce s MS Office
• Obchodní talent
• Vytrvalost
• Klientsky orientovaný přístup
• Schopnost pracovat v týmu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Ing. Ľubica Zaťková, Freelance HR Consultant, je nezávislá personální konzultantka, pracující pro mezinárodní klienty a pro prestižní executive search agentury se sídlem v zahraničí.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

2 zaměstnanci
ID: 1701003  Datum zveřejnění: 26.5.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 26000 Kč/měsíc