Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service & Telesales Coordinator se znalostí SJ a AJ
Ing. Ľubica Zaťková, Freelance HR Consultant
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26000 Kč/měsíc
26000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Naším klientem je mezinárodní společnost z oblasti outsourcingu služeb v oboru supply chain managementu. Pro její pražskou centrálu hledáme slovensky (rodilý mluvčí) a anglicky mluvícího spolupracovníka, který bude pracovat asi na 50% svého pracovního času v oblasti customer service a na 50% v oblasti telefonického oslovování nových korporátních zákazníku a domlouvání schůzek pro obchodníky. Hledáme kandidáty s potenciálem pro další profesionální růst.
Náplň práce:
• Komunikace s korporátními zákazníky společnosti v Čechách a na Slovensku
• Vyřizování obchodní administrativy a řešení problémů a požadavků zákazníků
• Práce s CRM systémem
• Vytipovávání nových potenciálních zákazníku z řad korporátních klientů a jejich oslovování s cílem domluvit osobní setkání s obchodníkem
• Příprava reportů podle požadavků vedení společnosti
• Interní a externí komunikace na různých úrovních v angličtině a slovenštině (příp. češtině)
Náplň práce:
• Komunikace s korporátními zákazníky společnosti v Čechách a na Slovensku
• Vyřizování obchodní administrativy a řešení problémů a požadavků zákazníků
• Práce s CRM systémem
• Vytipovávání nových potenciálních zákazníku z řad korporátních klientů a jejich oslovování s cílem domluvit osobní setkání s obchodníkem
• Příprava reportů podle požadavků vedení společnosti
• Interní a externí komunikace na různých úrovních v angličtině a slovenštině (příp. češtině)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zajímavé finanční ohodnocení
• 5 týdnů dovolené, stravné lístky
• Práce v příjemném prostředí a mezinárodním týmu, možnost neustále používat AJ
• Možnost odborného a kariérního růstu
• 5 týdnů dovolené, stravné lístky
• Práce v příjemném prostředí a mezinárodním týmu, možnost neustále používat AJ
• Možnost odborného a kariérního růstu
Informace o náboru
Prosíme o zaslání c.v. v angličtině. První kolo pohovorů s personálním poradcem je možné přes Skype telekonferenci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Naším klientem je mezinárodní společnost z oblasti outsourcingu služeb v oblasti supply chain managementu.
Naším klientem je mezinárodní společnost z oblasti outsourcingu služeb v oblasti supply chain managementu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ vzdělání, min. Bc. – práce je ideální pro absolventa VŠ s krátkou praxí při studiu např. v call centru v telefonickém prodeji, apod.
• zkušenosti s aktivním prodejem po telefonu min. několik měsíců
• Slovenština na úrovni rodilého mluvčího (podmínka), k tomu znalost češtiny výhodou
• Angličtina na velmi dobré úrovni
• Komunikativnost
• Organizovanost a administrativní schopnosti
• Velmi dobré znalosti práce s MS Office
• Obchodní talent
• Vytrvalost
• Klientsky orientovaný přístup
• Schopnost pracovat v týmu
• zkušenosti s aktivním prodejem po telefonu min. několik měsíců
• Slovenština na úrovni rodilého mluvčího (podmínka), k tomu znalost češtiny výhodou
• Angličtina na velmi dobré úrovni
• Komunikativnost
• Organizovanost a administrativní schopnosti
• Velmi dobré znalosti práce s MS Office
• Obchodní talent
• Vytrvalost
• Klientsky orientovaný přístup
• Schopnost pracovat v týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ing. Ľubica Zaťková, Freelance HR Consultant, je nezávislá personální konzultantka, pracující pro mezinárodní klienty a pro prestižní executive search agentury se sídlem v zahraničí.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
2 zaměstnanci
ID: 1701003
Datum zveřejnění: 26.5.2014
2014-05-26
lokalita: Praha Pozice: Koordinátor, Obchodní referent, Telemarketingový pracovník Společnost: Ing. Ľubica Zaťková, Freelance HR Consultant
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 26000 Kč/měsíc