Junior bankéř / bankéřka

Peopledrive

Místo práce
Masarykova třída 1846/95a, Teplice, Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
19.000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta Raiffeisenbank, nejlepší a klientsky nejpřívětivější banku roku 2016 v České republice, obsazujeme pozici Junior bankéř/bankéřka, a to na plný i zkrácený úvazek.
V klientském centru v Teplicích získáte stabilní práci v partě prima kolegů! Budete pro klienty něco jako přítel na telefonu. Bankéři denně odbaví tisíce spokojených klientů. Kvalita služeb a rychlost jednání jsou na prvním místě.

Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?
Většina směn začíná týmovou poradou a sdílením novinek. Před tím si ještě můžete připravit něco dobrého v plně vybavené kuchyňce. Šatna je samozřejmostí. Máte vlastní pracovní místo v rámci svého týmu a jako nováček sedíte blízko svého Team Leadera pro případ dotazů a podpory. Pracujete na pasivní infolince, jinými slovy mluvíte pouze s klienty banky, kteří volají Vám. Denně odbavíte zhruba 50 hovorů – dbáte na to, abyste klientovi zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, zajímali se o jeho další potřeby a nabídli mu případně doplňkové služby. Za dobrou práci se můžete těšit na vyšší výplatu nebo výhru, jako třeba tablet nebo wellness víkend. Pracujete s obědovou pauzou a několika kratšími pauzami. Ty můžete kromě kuchyňky s jídelnou trávit v relax zónách hraním ping-pongu a fotbálku nebo povídáním s kolegy.

Práce se dá jako zaměstnání na zkrácený úvazek skloubit i se studiem na vysoké škole.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Jak Vás Raiffeisenbank odmění?
- Nástupní fixní mzdou 15.000 Kč a příplatkem 4.000 Kč v době zaškolování
- Po zkušební domě zajímavými měsíčními bonusy především za sjednání schůzek klientů s našimi bankéři na pobočce
- Mnoho dalších odměn za Vaši práci s klienty jako poukázky do shopping center, obchodů s elektronikou, na zážitkové pobyty aj.
- Další benefity – stravenky, 5 týdnů dovolené, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění, bankovní produkty za zvýhodněných podmínek aj.

Informace o náboru

Co Vás čeká v prvních 5 týdnech?
Ve skupině dalších nováčků se budete připravovat na vše, co je v praxi na telefonu s klienty potřeba. Zkušené trenérky Vás naučí vše od produktů, přes systémy až k tomu, jak si poradit s různými typy volajících klientů. Budou Vám oporou při Vašich prvních hovorech a jejich otěže pak převezme Váš Team Leader a zkušenější kolegové, kteří se s Vámi podělí o další finty a zlepšováky. A chceme Vás ujistit, že zaškolení je na náklady Raiffeisenbank a během něj dostáváte nejen základní mzdu, ale i bonusy za plnění předem stanovených úkolů.

Jak fungují směny?
Raiffeisenbank podporuje svoje klienty 7 dní v týdnu a 24 hodin denně. Proto pracujeme na směny, ale již ne na noční, protože se zformoval čistě noční tým. Každého 15. v měsíci známe rozpis směn na další měsíc. Můžeme si 5 směn vybrat podle svých preferencí a řídit si tak svůj volný čas. Také si můžeme směny vyměnit s kolegy.
Nepracujeme 8,5 hodiny denně jako v jiných zaměstnáních, ale 8 hodin, z nichž 30 min tvoří přestávka na oběd. Během směny máme navíc 3 desetiminutové přestávky. Čistého času tedy pracujeme jen 7 hodin!

Jakou máte možnost rozvoje a růstu?
Teplickým klientským centrem to nekončí. Ba naopak, práce konzultanta je startovní pozice, otevřenými dveřmi k dalšímu růstu v mezinárodní bance. Budete-li ve své práci úspěšní, můžete už po roce sami řídit vlastní tým, zaškolovat nováčky, starat se o vlastní portfolio klientů na pobočce nebo vymýšlet strategické plány na centrále.

S kým budete pracovat?
Celkem nás v teplickém klientském centru pracuje přes 150 kolegů. Na infolince máme 90 konzultantů, kteří pracují pod křídly několika Team Leaderů. Vedoucí jsou se svými týmy v celodenním kontaktu, pravidelně sdílejí novinky, vedou týmové porady a mentorují své konzultanty. Práci bereme vážně, jinak jsme pro všechnu legraci. Jsme jedna velká parta a vídáme se často i po práci v hospůdce, při sportu nebo během společných víkendů. Máme příjemnou a chápající manažerku příchozí linky, která naší práci rozumí, protože ji sama vykonávala. Je jasným příkladem, že šikovný kolega může v naší společnosti vyrůst na manažerskou pozici.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Raiffeisenbank, nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka roku 2016 v České republice

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co od Vás potřebujeme?
- Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Rozumíte si s počítačem (MS Office a internet)
- Rádi komunikujete a zajímáte se o lidi kolem sebe
- Chcete uspět a jdete si za svými cíli
- Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro Vás výzvou
- A máte čistý trestní rejstřík

Co bude fajn, když budete zvládat? Ale není podmínkou… U nás budete mít příležitost se tomu doučit:
- Umíte zjistit potřeby zákazníka a nabídnout mu vhodný produkt či službu
- Domluvíte se anglicky (i za toto Vás Raiffeisenbank odmění)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme tým zkušených profesionálů v oboru lidských zdrojů a komunikace, kteří odborně a s opravdovým zájmem pomáhají společnostem a jednotlivcům k úspěchu. Naše služby nabízíme od roku 2014 a díky dlouholetým zkušenostem z interních personálních oddělení ve významných společnostech jako je Citibank, Coca-Cola či Ahold víme, jakým způsobem kvalitně a účelně služby personálního poradenství poskytovat.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2872387  Datum zveřejnění: 13.4.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 19.000 Kč