Asistent/ka společnosti - Kladno

Peopledrive

Místo práce
Kladno, Středočeský kraj, Okres Kladno
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.03.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Vyřizování e-mailové a poštovní komunikace týkající se obecné činnosti společnosti
* Administrace žádostí našich klientů a komunikace s nimi od počáteční fáze žádosti až po uzavření smlouvy
* Zveřejňování transparentních informací pro veřejnost na webu společnosti
* Příprava podkladů pro účetní firmu a komunikace s ní
* Příprava došlých faktur ředitelce ke schválení a proplacení
* Zpracování objednávek z e-shopu společnosti od přijetí po odeslání, odpis zboží ze skladu, vyhodnocení nákladů a příjmů pro vedení společnosti, včetně inventury na vyžádání vedení nadace
* Komunikace s dodavateli produktů do e-shopu, zajištění kancelářských potřeb a případného servisu kancelářského vybavení
* Organizační podpora členů týmu a sjednávání schůzek
* Svolávání porad na vyžádání vedení týmu a vytváření zápisů
* Příprava a vedení prodeje na veřejných akcích včetně následné administrace a vyhodnocení zisku
* Reprezentování společnosti na veřejných akcích a podpora týmu
* Péče o zázemí kanceláře – zajištění drobného občerstvení pro návštěvy a tým kanceláře
* 1x týdně reporting své činnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Odpovídající finanční ohodnocení
* Příjemná práce v přátelském kolektivu
* Možnost rozvoje a seberealizace
* Práce v Kladně v kreativní a výborně organizované společnosti

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Významná společnost sídlící v Kladně, která se zabývá podporou výzkumu a prospěšnou činností s proaktivním přístupem a zázemín téměř rodinného týmu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Schopnost vytvářet administrativní zázemí menšímu týmu
* Dobré komunikační schopnosti slovem i písmem v českém jazyce
* Ochota pracovat a rozhodovat se samostatně v rámci odpovídajícího zadání
* Zodpovědnost, preciznost a loajalita
* Pozitivní přístup, ochota učit se novým věcem a přispívat vlastními nápady

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme tým zkušených profesionálů v oboru lidských zdrojů a komunikace, kteří odborně a s opravdovým zájmem pomáhají společnostem a jednotlivcům k úspěchu. Naše služby nabízíme od roku 2014 a díky dlouholetým zkušenostem z interních personálních oddělení ve významných společnostech jako je Citibank, Coca-Cola či Ahold víme, jakým způsobem kvalitně a účelně služby personálního poradenství poskytovat.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2929465  Datum zveřejnění: 12.2.2017