Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Helpdesk specialista se znalostí NJ
ITjobs, s.r.o.
Místo práce
Česká republika, Jihomoravský kraj, Kraj Vysočina, Brno - město, Okres Třebíč
Česká republika, Jihomoravský kraj, Kraj Vysočina, Brno - město, Okres Třebíč
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Budete zde:
- poskytovat podporu uživatelům jednotlivých poboček společnosti
- řešit problémy spojené s IT infrastrukturou (Windows servery, HW, sítě)
- zavádět nové a administrovat stávající uživatele
- napřímo řešit problémy nebo požadavky uživatelů
- instalovat, konfigurovat a spravovat PC a související systémy
- instalovat HW - tiskárny, skenery, MFC
- monitorovat IT zdroje používané ve firmě (sítě, servery, tiskárny)
- poskytovat podporu uživatelům jednotlivých poboček společnosti
- řešit problémy spojené s IT infrastrukturou (Windows servery, HW, sítě)
- zavádět nové a administrovat stávající uživatele
- napřímo řešit problémy nebo požadavky uživatelů
- instalovat, konfigurovat a spravovat PC a související systémy
- instalovat HW - tiskárny, skenery, MFC
- monitorovat IT zdroje používané ve firmě (sítě, servery, tiskárny)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek)
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení a nadstandardní výhody (počáteční zaškolení, 13. a 14. plat, roční odměny vázané na splnění cílů, 6 týdnů dovolené, penzijní připojištění, jazykové a odborné kurzy, poukázky na rekreaci a sport, bezplatná zdravotně-preventivní péče, péče o osobní a profesní rozvoj, kulturní a společenské akce)
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení a nadstandardní výhody (počáteční zaškolení, 13. a 14. plat, roční odměny vázané na splnění cílů, 6 týdnů dovolené, penzijní připojištění, jazykové a odborné kurzy, poukázky na rekreaci a sport, bezplatná zdravotně-preventivní péče, péče o osobní a profesní rozvoj, kulturní a společenské akce)
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Pobočka zahraniční výrobní a vývojové společnosti.
Pobočka zahraniční výrobní a vývojové společnosti.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- výborná znalost NJ (B2 nebo C1)
- výhodou znalost IT infrastruktury (MS Windows stanice a servery, sítě, HW, SW a konfigurace)
- výhodou znalost IT procesů (výhodou znalost ITIL, práce s ticketing systémy atd.)
- znalost AJ, ŠJ, FJ výhodou
- výhodou alespoň kratší zkušenost s prací na podobné pozici
- SŠ/VŠ vzdělání (výhodou technického směru)
- dobré komunikační schopnosti, zákaznická orientace, vstřícnost, ochota, schopnost pracovat samostatně i v rámci týmu, logický a systémový přístup k práci, časová flexibilita
- výhodou znalost IT infrastruktury (MS Windows stanice a servery, sítě, HW, SW a konfigurace)
- výhodou znalost IT procesů (výhodou znalost ITIL, práce s ticketing systémy atd.)
- znalost AJ, ŠJ, FJ výhodou
- výhodou alespoň kratší zkušenost s prací na podobné pozici
- SŠ/VŠ vzdělání (výhodou technického směru)
- dobré komunikační schopnosti, zákaznická orientace, vstřícnost, ochota, schopnost pracovat samostatně i v rámci týmu, logický a systémový přístup k práci, časová flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura ITjobs, s.r.o. se od roku 1996 specializuje na výběr zaměstnanců a personální poradenství v oboru informačních technologií a telekomunikací.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2483645
Datum zveřejnění: 26.4.2016
2016-04-26
lokalita: Česká republika, Jihomoravský kraj, Kraj Vysočina, Brno - město, Okres Třebíč Pozice: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT Společnost: ITjobs, s.r.o.