Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zástupkyně/zástupce ředitelky CK
JEDU.cz s.r.o.
Místo práce
Milady Horákové 96, 170 00 Praha 7, Hlavní město Praha
Milady Horákové 96, 170 00 Praha 7, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
14.11.2016
14.11.2016
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 35 000
25 000 - 35 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do zavedené cestovní kanceláře specializující se na cesty na míru hledáme odpovědnou kolegyni/kolegu, která/který bude mít kromě prodeje na starosti i zajištění hladkého chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti majitelky. Hledáme pozitivní a sympatickou osobnost, která dobře zapadne do našeho malého kolektivu.
Co od vás potřebujeme?
- minimálně vyšší odborné vzdělání
- skvělou znalost AJ
- obchodní talent
- skvělé organizační schopnosti
- lásku k cestování - rádi se již v motivačním dopise od vás dozvíme, které destinace jste navštívili a jak
- nadšení pro věc, proaktivní přístup
- profesionální zákaznický servis
- perfektní komunikační schopnosti
- pečlivý a zodpovědný přístup k práci
Co bude fajn,ale není podmínkou?
- praxe z CK
- zkušenosti s vedením týmu
- znalost NJ
Co vám nabízíme?
- práci na HPP/ŽL
- pohodový kolektiv, pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku
- příjemné pracovní prostředí - světlá prostorná kancelář přímo u zastávky Sparta, kuchyňka
- cestovatelské výhody a slevy
Pracovní doba 9-18h.
Nástup co nejdříve
CV prosím zasílejte vč. fotografie a motivačního dopisu (uveďte praktické souvilosti a vaše zkušenosti k výše uvedeným požadavkům).
Co od vás potřebujeme?
- minimálně vyšší odborné vzdělání
- skvělou znalost AJ
- obchodní talent
- skvělé organizační schopnosti
- lásku k cestování - rádi se již v motivačním dopise od vás dozvíme, které destinace jste navštívili a jak
- nadšení pro věc, proaktivní přístup
- profesionální zákaznický servis
- perfektní komunikační schopnosti
- pečlivý a zodpovědný přístup k práci
Co bude fajn,ale není podmínkou?
- praxe z CK
- zkušenosti s vedením týmu
- znalost NJ
Co vám nabízíme?
- práci na HPP/ŽL
- pohodový kolektiv, pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku
- příjemné pracovní prostředí - světlá prostorná kancelář přímo u zastávky Sparta, kuchyňka
- cestovatelské výhody a slevy
Pracovní doba 9-18h.
Nástup co nejdříve
CV prosím zasílejte vč. fotografie a motivačního dopisu (uveďte praktické souvilosti a vaše zkušenosti k výše uvedeným požadavkům).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
cestovní ruch, management, prodej, zákaznický servis
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Cestovní kancelář specializující se na individuální cesty, cesty na míru, malé skupiny a exotiku.
ID: 2735640
Datum zveřejnění: 3.11.2016
2016-11-03
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Provozní manažer, Vedoucí oddělení, Vedoucí prodejny/provozu Společnost: JEDU.cz s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 35 000