Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT team leader
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní americkou obchodní společnost, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
IT TEAM LEADER
Jedná se o již zaběhnutý tým cca. 10ti IT support specialistů a Vaším hlavním úkolem bude nejenom vedení tohoto týmu, ale také aktivní zapojení se do hlavní činnosti daného týmu a to podpora koncových uživatelů v oblasti správy systémů (obchodní, finanční, rezervační atd.) celé společnosti. Vzhledem k tomu, že 80% zaměstnanců společnosti jsou cizinci, je nutná perfektní znalost anglického jazyka slovem i písmem. Další jazyk je výhodou.
Hlavní náplň práce:
• zajistit bezproblémový chod celého týmu a ujistit se, že poskytovaný zákaznický servis je na požadované úrovni
• vedení a školení jak stávajících, tak i vybírání a zaučování nově příchozích členů týmu
• související administrativa – rozdělování směn, analýzy, reporting
Součástí práce také je:
• vytváření, upravování případně zakazování přístupů do různých aplikací napříč celou firmou (hesla, ID apod.)
• poskytování okamžité podpory – zákaznický servis všem uživatelům těchto aplikací (manažeři, zaměstnanci firmy apod.)
• dodržovaní bezpečnostních/auditních standardů v průběhu denních pracovních povinností
• zodpovědnost za dodržení všech zásad práce, za kompletní splnění úkolu, zajištění změn
• identifikace problémů zákazníka a jeho okamžité řešení, případně návrh optimálního řešení
IT TEAM LEADER
Jedná se o již zaběhnutý tým cca. 10ti IT support specialistů a Vaším hlavním úkolem bude nejenom vedení tohoto týmu, ale také aktivní zapojení se do hlavní činnosti daného týmu a to podpora koncových uživatelů v oblasti správy systémů (obchodní, finanční, rezervační atd.) celé společnosti. Vzhledem k tomu, že 80% zaměstnanců společnosti jsou cizinci, je nutná perfektní znalost anglického jazyka slovem i písmem. Další jazyk je výhodou.
Hlavní náplň práce:
• zajistit bezproblémový chod celého týmu a ujistit se, že poskytovaný zákaznický servis je na požadované úrovni
• vedení a školení jak stávajících, tak i vybírání a zaučování nově příchozích členů týmu
• související administrativa – rozdělování směn, analýzy, reporting
Součástí práce také je:
• vytváření, upravování případně zakazování přístupů do různých aplikací napříč celou firmou (hesla, ID apod.)
• poskytování okamžité podpory – zákaznický servis všem uživatelům těchto aplikací (manažeři, zaměstnanci firmy apod.)
• dodržovaní bezpečnostních/auditních standardů v průběhu denních pracovních povinností
• zodpovědnost za dodržení všech zásad práce, za kompletní splnění úkolu, zajištění změn
• identifikace problémů zákazníka a jeho okamžité řešení, případně návrh optimálního řešení
Zaměstnanecké výhody, benefity
• zodpovědná, samostatná práce spojená s vedením lidí
• práce v moderním pracovním prostředí (luxusní kanceláře v centru Prahy)
• nejnovější IT technologie, neustálé zaškolování a vzdělávání
• možnost seberealizace a růstu v rámci celé společnosti
• nástup ihned, nejpozději 1.5.2014
• nástupní mzda od 40 000Kč + rozsáhlý balíček benefitů
• práce v moderním pracovním prostředí (luxusní kanceláře v centru Prahy)
• nejnovější IT technologie, neustálé zaškolování a vzdělávání
• možnost seberealizace a růstu v rámci celé společnosti
• nástup ihned, nejpozději 1.5.2014
• nástupní mzda od 40 000Kč + rozsáhlý balíček benefitů
Informace o náboru
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ + praxe nebo ukončené VŠ vzdělání ekonomického případně IT oboru
• zkušenost min. 3-5 let na pozici v IT oblasti či v IT zákaznickém servisu
• zkušenost s vedením týmu lidí je nutnost!!!
• plynulá znalost angličtiny
• orientace na zákazníka, profesionální vystupování, týmový hráč
• otevřená a milá osobnost se smyslem pro práci v mezinárodním multikulturním prostředí
• přirozený multitasking, odolnost vůči stresu, časová flexibilita (směnný provoz)
• zkušenost min. 3-5 let na pozici v IT oblasti či v IT zákaznickém servisu
• zkušenost s vedením týmu lidí je nutnost!!!
• plynulá znalost angličtiny
• orientace na zákazníka, profesionální vystupování, týmový hráč
• otevřená a milá osobnost se smyslem pro práci v mezinárodním multikulturním prostředí
• přirozený multitasking, odolnost vůči stresu, časová flexibilita (směnný provoz)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1698995
Datum zveřejnění: 24.3.2014
2014-03-24
lokalita: Praha Pozice: IT konzultant, IT manager, Specialista technické podpory/IT, Supervizor call centra Společnost: JOBSTART, s.r.o.