Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Access Management Representative
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní americkou obchodní společnost, hledáme profesionální uchazeče/ky na pozici "Access Management Representative".
Stanete se součástí již zaběhlého týmu (cca 15 lidí) a Vaším hlavním úkolem bude podpora koncových uživatelů v oblasti správy systémů (obchodní, finanční, rezervační atd.) celé společnosti. Pozice je součástí back office, práce je hlavně administrativního charakteru, téměř veškerá komunikace probíhá emailem, případně telefonicky. Je nutná velmi dobrá znalost anglického jazyka min. na úrovni B2/C1 (další jazyk výhodou), 80% zaměstnanců společnosti jsou cizinci!!!
Hlavní náplň práce:
• vytvářet, upravovat případně zakazovat přístupy do různých aplikací napříč celou firmou (hesla, ID apod.)
• poskytovat okamžitou podporu – zákaznický servis všem uživatelům těchto aplikací (manažeři, zaměstnanci firmy apod.)
• dodržovat bezpečnostní/auditní standardy v průběhu denních pracovních povinností
• zodpovědnost za dodržení všech zásad práce, za kompletní splnění úkolu, zajištění změn
• identifikace problémů zákazníka a jeho okamžité řešení, případně návrh optimálního řešení
• stát se expertem (Subject Matter Expert – SME) pro všechny tyto úkoly, včetně zachování plynulosti pracovních postupů a dokumentace těchto úkolů
Stanete se součástí již zaběhlého týmu (cca 15 lidí) a Vaším hlavním úkolem bude podpora koncových uživatelů v oblasti správy systémů (obchodní, finanční, rezervační atd.) celé společnosti. Pozice je součástí back office, práce je hlavně administrativního charakteru, téměř veškerá komunikace probíhá emailem, případně telefonicky. Je nutná velmi dobrá znalost anglického jazyka min. na úrovni B2/C1 (další jazyk výhodou), 80% zaměstnanců společnosti jsou cizinci!!!
Hlavní náplň práce:
• vytvářet, upravovat případně zakazovat přístupy do různých aplikací napříč celou firmou (hesla, ID apod.)
• poskytovat okamžitou podporu – zákaznický servis všem uživatelům těchto aplikací (manažeři, zaměstnanci firmy apod.)
• dodržovat bezpečnostní/auditní standardy v průběhu denních pracovních povinností
• zodpovědnost za dodržení všech zásad práce, za kompletní splnění úkolu, zajištění změn
• identifikace problémů zákazníka a jeho okamžité řešení, případně návrh optimálního řešení
• stát se expertem (Subject Matter Expert – SME) pro všechny tyto úkoly, včetně zachování plynulosti pracovních postupů a dokumentace těchto úkolů
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práce v moderním pracovním prostředí (luxusní kanceláře přímo na metru)
• nejnovější IT technologie, neustálé zaškolování a vzdělávání
• možnost seberealizace a růstu v rámci celé společnosti
• nástup možnýdle dohody
• rozsáhlý balíček benefitů
• nejnovější IT technologie, neustálé zaškolování a vzdělávání
• možnost seberealizace a růstu v rámci celé společnosti
• nástup možnýdle dohody
• rozsáhlý balíček benefitů
Informace o náboru
PZN. V tuto chvíli se jedná o kontrakt na HPP na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení.
V případě zájmu zašlete Vaše CV v českém a anglickém jazyce!
V případě zájmu zašlete Vaše CV v českém a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Cestovní kanceláře
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ + praxe nebo ukončené VŠ vzdělání ekonomického případně IT oboru
• 2-3 roky praxe na pozici v zákaznickém servisu, případně IT
• velmi dobrá/plynulá znalost angličtiny
• orientace na zákazníka, profesionální vystupování, týmový hráč
• otevřená a milá osobnost se smyslem pro práci v mezinárodním multikulturním prostředí
• přirozený multitasking, odolnost vůči stresu
• perfektní znalost (MS office), ostatní znalosti z oboru IT výhodou
• práce je vhodná pro člověka, který má zájem o práci v oboru IT
• časová flexibilita (práce na směny, nikoliv noční)
• 2-3 roky praxe na pozici v zákaznickém servisu, případně IT
• velmi dobrá/plynulá znalost angličtiny
• orientace na zákazníka, profesionální vystupování, týmový hráč
• otevřená a milá osobnost se smyslem pro práci v mezinárodním multikulturním prostředí
• přirozený multitasking, odolnost vůči stresu
• perfektní znalost (MS office), ostatní znalosti z oboru IT výhodou
• práce je vhodná pro člověka, který má zájem o práci v oboru IT
• časová flexibilita (práce na směny, nikoliv noční)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1819441
Datum zveřejnění: 31.7.2014
2014-07-31
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, IT konzultant, Specialista technické podpory/IT, Správce informačního systému, Systémový administrátor Společnost: JOBSTART, s.r.o.