IT helpdesk specialista s AJ

JOBSTART, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zabývající se obchodní činností, s velmi silným zázemím, do oddělení poskytující interní IT služby pro pobočky v různých zemích světa, hledáme zkušené kandidáty na pozici:

" IT helpdesk specialista s AJ"

Váš cíl práce:
• budete součástí celosvětového týmu IT specialistů, kde každému členovi týmu bude přidělena samostatná práce na zajímavých projektech
• budete na denní bázi řešit a odstraňovat provozní a technické problémy
• budete dohlížet a kontrolovat, aby nedošlo ke zhoršení úrovně poskytovaných služeb
• Vašim úkolem bude navrhovat nápravná opatření s cílem zajistit dostupnost a kvalitu IT služeb nejen pro zaměstnance společnosti

Hlavní činnosti:
• zajistit spolehlivost IT služeb a zvýšit spokojenost klientů a zákazníků
• zlepšit kvalitu a dostupnost IT infrastruktury (HW, SW, telekomunikace, obchodní aplikace, zákaznické připojení, ATM apod.) koncovým uživatelům
• zajistit kvalitní SW a HW produkty pro klienty z celého světa
• vytváření detailní technické dokumentace a standardních operačních postupů
• monitoring a podpora řešení problémů IT infrastruktury týkajících se běžných provozních otázek včetně poruch
• práce s interními a externími klienty – komunikace v cizích jazycích prostřednictvím telefonu a emailu
• řešení složitějších případů s vedoucím týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci v luxusních prostorách
- nástup dohodou
- denní využití AJ
- neustálá seberealizace a možnost profesně růst v rámci nadnárodní společnosti
- výborné platové ohodnocení a rozsáhlé benefity

Informace o náboru

V případě zájme prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Cestovní kanceláře

.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ nebo VŠ technického směru
- výhodou je praxe v call centru nebo help desku v nadnárodní společnosti
- nutná plynulá AJ – denní využití, další jazyky velkou výhodou
- schopnost přizpůsobit se měnícím podmínkám, práce v rychle se rozvíjejícím prostředí
- analytické myšlení a výborné komunikační dovednosti
- schopnost pracovat jak samostatně tak v týmu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1819447  Datum zveřejnění: 31.7.2014