Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT helpdesk specialista s AJ
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zabývající se obchodní činností, s velmi silným zázemím, do oddělení poskytující interní IT služby pro pobočky v různých zemích světa, hledáme zkušené kandidáty na pozici:
"IT helpdesk specialista s AJ"
Váš cíl práce:
• budete součástí celosvětového týmu IT specialistů, kde každému členovi týmu bude přidělena samostatná práce na zajímavých projektech
• budete na denní bázi řešit a odstraňovat provozní a technické problémy
• budete dohlížet a kontrolovat, aby nedošlo ke zhoršení úrovně poskytovaných služeb
• Vašim úkolem bude navrhovat nápravná opatření s cílem zajistit dostupnost a kvalitu IT služeb nejen pro zaměstnance společnosti
Hlavní činnosti:
• zajistit spolehlivost IT služeb a zvýšit spokojenost klientů a zákazníků
• zlepšit kvalitu a dostupnost IT infrastruktury (HW, SW, telekomunikace, obchodní aplikace, zákaznické připojení, ATM apod.) koncovým uživatelům
• zajistit kvalitní SW a HW produkty pro klienty z celého světa
• vytváření detailní technické dokumentace a standardních operačních postupů
• monitoring a podpora řešení problémů IT infrastruktury týkajících se běžných provozních otázek včetně poruch
• práce s interními a externími klienty – komunikace v cizích jazycích prostřednictvím telefonu a emailu
• řešení složitějších případů s vedoucím týmu
"IT helpdesk specialista s AJ"
Váš cíl práce:
• budete součástí celosvětového týmu IT specialistů, kde každému členovi týmu bude přidělena samostatná práce na zajímavých projektech
• budete na denní bázi řešit a odstraňovat provozní a technické problémy
• budete dohlížet a kontrolovat, aby nedošlo ke zhoršení úrovně poskytovaných služeb
• Vašim úkolem bude navrhovat nápravná opatření s cílem zajistit dostupnost a kvalitu IT služeb nejen pro zaměstnance společnosti
Hlavní činnosti:
• zajistit spolehlivost IT služeb a zvýšit spokojenost klientů a zákazníků
• zlepšit kvalitu a dostupnost IT infrastruktury (HW, SW, telekomunikace, obchodní aplikace, zákaznické připojení, ATM apod.) koncovým uživatelům
• zajistit kvalitní SW a HW produkty pro klienty z celého světa
• vytváření detailní technické dokumentace a standardních operačních postupů
• monitoring a podpora řešení problémů IT infrastruktury týkajících se běžných provozních otázek včetně poruch
• práce s interními a externími klienty – komunikace v cizích jazycích prostřednictvím telefonu a emailu
• řešení složitějších případů s vedoucím týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práci v luxusních prostorách
- nástup dohodou
- denní využití AJ
- neustálá seberealizace a možnost profesně růst v rámci nadnárodní společnosti
- výborné platové ohodnocení a rozsáhlé benefity
- nástup dohodou
- denní využití AJ
- neustálá seberealizace a možnost profesně růst v rámci nadnárodní společnosti
- výborné platové ohodnocení a rozsáhlé benefity
Informace o náboru
V případě zájme prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Cestovní kanceláře
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zabývající se obchodní činností, s velmi silným zázemím
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zabývající se obchodní činností, s velmi silným zázemím
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ nebo VŠ technického směru
- výhodou je praxe v call centru nebo help desku v nadnárodní společnosti
- nutná plynulá AJ – denní využití, další jazyky velkou výhodou
- schopnost přizpůsobit se měnícím podmínkám, práce v rychle se rozvíjejícím prostředí
- analytické myšlení a výborné komunikační dovednosti
- schopnost pracovat jak samostatně tak v týmu
- výhodou je praxe v call centru nebo help desku v nadnárodní společnosti
- nutná plynulá AJ – denní využití, další jazyky velkou výhodou
- schopnost přizpůsobit se měnícím podmínkám, práce v rychle se rozvíjejícím prostředí
- analytické myšlení a výborné komunikační dovednosti
- schopnost pracovat jak samostatně tak v týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1841401
Datum zveřejnění: 20.8.2014
2014-08-20
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, IT konzultant, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT, Správce počítačové sítě Společnost: JOBSTART, s.r.o.