Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zakázek s FJ
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků hledáme kandidáta na pozici Koordinátor zakázek. Nutná znalost francouzštiny na úrovni rodilého mluvčího a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2). Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
• Možnost osobního a profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Mladý a multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup podzim 2014
• Možnost osobního a profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Mladý a multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup podzim 2014
Informace o náboru
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Znalost francouzského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1842775
Datum zveřejnění: 21.8.2014
2014-08-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Logistik, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.