Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Client Service Representative with swedish
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, mezinárodní americkou společnost, hledáme vhodné uchazeče na pozici:
Client Service Representative - zákaznický servis se švédštinou
Náplň práce:
Jedná se o práci v mezinárodním prostředí, kde je zapotřebí velice dobrá znalost švédského a anglického jazyka. Budete denně komunikovat v jazycích, které ovládáte a podávat informace zákazníkům společnosti.
V žádném případě se nejedná o telemarketing nebo call centrum. Práce je administrativního charakteru (cca 50% telefonování + 50% administrativa). Pozice je vhodná i pro absolventy, společnost poskytuje plné zapracování a tréning.
Client Service Representative - zákaznický servis se švédštinou
Náplň práce:
Jedná se o práci v mezinárodním prostředí, kde je zapotřebí velice dobrá znalost švédského a anglického jazyka. Budete denně komunikovat v jazycích, které ovládáte a podávat informace zákazníkům společnosti.
V žádném případě se nejedná o telemarketing nebo call centrum. Práce je administrativního charakteru (cca 50% telefonování + 50% administrativa). Pozice je vhodná i pro absolventy, společnost poskytuje plné zapracování a tréning.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- profesionální a zároveň přátelské prostředí (mladý kolektiv) a možnost kariérního růstu
- využití švédského jazyka na denní bázi
- široké balíčky benefitů, mezinárodní prostředí, nové kanceláře v centru Prahy
- datum možného nástupu: IHNED
- využití švédského jazyka na denní bázi
- široké balíčky benefitů, mezinárodní prostředí, nové kanceláře v centru Prahy
- datum možného nástupu: IHNED
Informace o náboru
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Švédský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- min. středoškolské vzdělání
- velmi dobrá znalost PC
- plynulá znalost švédštiny (B2+)
- výborné komunikační znalosti, jak v mluveném tak v písemném projevu
- komunikativní znalost anglického jazyka (min úroveň B2)
- schopnost analyzovat a řešit problémy, flexibilita
- zkušenosti se zákaznickým servisem jsou velkou výhodou
- velmi dobrá znalost PC
- plynulá znalost švédštiny (B2+)
- výborné komunikační znalosti, jak v mluveném tak v písemném projevu
- komunikativní znalost anglického jazyka (min úroveň B2)
- schopnost analyzovat a řešit problémy, flexibilita
- zkušenosti se zákaznickým servisem jsou velkou výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1876743
Datum zveřejnění: 23.9.2014
2014-09-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Mzdový účetní, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: JOBSTART, s.r.o.