Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Junior specialist with french
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká Vás být součástí nově vzniklého týmu ve velké nadnárodní společnosti? Baví vás práce s daty a čísly? Učíte se rychle, jste flexibilní, dynamický a pro-aktivní? Čtěte dále!
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti mzdového účetnictví, servisu v personalistice a v účtování cestovních výloh, hledáme vhodné uchazeče na pozici:
"Payroll specialista junior s francouzským jazykem"
Náplň práce:
- Poskytování služby týkající se koordinace, řízení a odpovědnosti se zpracovávání mezd v nově vznikajícím týmu pro francouzsky mluvící klienty
- Zajištění zpracování mzdových rozvrhů a ujištění se, že dané termíny jsou dodrženy
- Sjednocení mzdových výsledků a následná kontrola (audit) dle zákaznických požadavků
- Testování a ověřování výsledků
- Koordinace s interními odděleními
- Poskytování rad a konzultací klientům ohledně změn týkajících se mezd
- apod.
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti mzdového účetnictví, servisu v personalistice a v účtování cestovních výloh, hledáme vhodné uchazeče na pozici:
"Payroll specialista junior s francouzským jazykem"
Náplň práce:
- Poskytování služby týkající se koordinace, řízení a odpovědnosti se zpracovávání mezd v nově vznikajícím týmu pro francouzsky mluvící klienty
- Zajištění zpracování mzdových rozvrhů a ujištění se, že dané termíny jsou dodrženy
- Sjednocení mzdových výsledků a následná kontrola (audit) dle zákaznických požadavků
- Testování a ověřování výsledků
- Koordinace s interními odděleními
- Poskytování rad a konzultací klientům ohledně změn týkajících se mezd
- apod.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce pro významnou zahraniční společnost se zaručenou stabilitou a dynamickým růstem
- kompletní zaškolení na danou pracovní pozici
- motivující finanční ohodnocení a firemní benefity
- využití Vašich jazykových znalostí na každodenní bázi
- moderní pracovní prostředí v centru Prahy
- nástup listopad/prosinec 2014
- kompletní zaškolení na danou pracovní pozici
- motivující finanční ohodnocení a firemní benefity
- využití Vašich jazykových znalostí na každodenní bázi
- moderní pracovní prostředí v centru Prahy
- nástup listopad/prosinec 2014
Informace o náboru
V případě zájmu zašlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- velmi dobrá znalost angličtiny (min. B2), středně pokročilá znalost francouzštiny (min B1+)
- flexibilita, dynamičnost, schopnost rychle se učit nové věci, samostatnost
- dobrá znalost Excellu
- min. 1-3 roky zkušenosti v oblasti zpracovávání faktur, dat nebo účetnictví
- ochota naučit se mzdové účetnictví cizí země
- proklientský přístup a zkušenosti z klientského servisu - nejlépe nadnárodní společnosti
- schopnost práce v týmu, ochota, přesnost a spolehlivost
- velmi dobrá znalost angličtiny (min. B2), středně pokročilá znalost francouzštiny (min B1+)
- flexibilita, dynamičnost, schopnost rychle se učit nové věci, samostatnost
- dobrá znalost Excellu
- min. 1-3 roky zkušenosti v oblasti zpracovávání faktur, dat nebo účetnictví
- ochota naučit se mzdové účetnictví cizí země
- proklientský přístup a zkušenosti z klientského servisu - nejlépe nadnárodní společnosti
- schopnost práce v týmu, ochota, přesnost a spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1901033
Datum zveřejnění: 16.10.2014
2014-10-16
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Mzdový účetní, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.