Junior specialist with french

JOBSTART, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Láká Vás být součástí nově vzniklého týmu ve velké nadnárodní společnosti? Baví vás práce s daty a čísly? Učíte se rychle, jste flexibilní, dynamický a pro-aktivní? Čtěte dále!

Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti mzdového účetnictví, servisu v personalistice a v účtování cestovních výloh, hledáme vhodné uchazeče na pozici:

"Payroll specialista junior s francouzským jazykem"

Náplň práce:

- Poskytování služby týkající se koordinace, řízení a odpovědnosti se zpracovávání mezd v nově vznikajícím týmu pro francouzsky mluvící klienty
- Zajištění zpracování mzdových rozvrhů a ujištění se, že dané termíny jsou dodrženy
- Sjednocení mzdových výsledků a následná kontrola (audit) dle zákaznických požadavků
- Testování a ověřování výsledků
- Koordinace s interními odděleními
- Poskytování rad a konzultací klientům ohledně změn týkajících se mezd
- apod.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práce pro významnou zahraniční společnost se zaručenou stabilitou a dynamickým růstem
- kompletní zaškolení na danou pracovní pozici
- motivující finanční ohodnocení a firemní benefity
- využití Vašich jazykových znalostí na každodenní bázi
- moderní pracovní prostředí v centru Prahy
- nástup listopad/prosinec 2014

Informace o náboru

V případě zájmu zašlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- velmi dobrá znalost angličtiny (min. B2), středně pokročilá znalost francouzštiny (min B1+)
- flexibilita, dynamičnost, schopnost rychle se učit nové věci, samostatnost
- dobrá znalost Excellu
- min. 1-3 roky zkušenosti v oblasti zpracovávání faktur, dat nebo účetnictví
- ochota naučit se mzdové účetnictví cizí země
- proklientský přístup a zkušenosti z klientského servisu - nejlépe nadnárodní společnosti
- schopnost práce v týmu, ochota, přesnost a spolehlivost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1901033  Datum zveřejnění: 16.10.2014