Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Credit Controller s italštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta do oddělení credit collections na pozici:
"Credit Controller s italštinou"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za účty zákazníků v Itálii, Španělsku a Portugalsku
- komplexní správa aktivních účtů: monitoring plateb, příjem a zpracování faktur, případné vymáhání plateb
- komunikace se zákazníky a řešení případných reklamací
- aktivní komunikace s účetním oddělením, se zákaznickým servisem, sales managery v zahraničí a zároveň s centrálou v Německu
- související administrativa, reporting a plnění ad hoc úkolů
Pozice je pro kandidáta, se souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost italského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), španělský jazyk velkou výhodou!!!
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v oddělení financí či v účetnicví min. 2-3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
- možnost osobního a profesního rozvoje
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků, samostatnost, zodpovědnost
- nástup dle domluvy
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
"Credit Controller s italštinou"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za účty zákazníků v Itálii, Španělsku a Portugalsku
- komplexní správa aktivních účtů: monitoring plateb, příjem a zpracování faktur, případné vymáhání plateb
- komunikace se zákazníky a řešení případných reklamací
- aktivní komunikace s účetním oddělením, se zákaznickým servisem, sales managery v zahraničí a zároveň s centrálou v Německu
- související administrativa, reporting a plnění ad hoc úkolů
Pozice je pro kandidáta, se souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost italského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), španělský jazyk velkou výhodou!!!
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v oddělení financí či v účetnicví min. 2-3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
- možnost osobního a profesního rozvoje
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků, samostatnost, zodpovědnost
- nástup dle domluvy
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zpracování dřeva a výroba dřevařských výrobků, výroba nábytku
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1982328
Datum zveřejnění: 16.1.2015
2015-01-16
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků, Specialista pohledávek Společnost: JOBSTART, s.r.o.