Koordinátor/ka plánování auditů

JOBSTART, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, respektovanou nadnárodní společnost v oblasti certifikací, auditů a norem, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici: "Koordinátor/ka plánování auditů"

Hlavní náplň práce zahrnuje:

- komplexní administrativní podpora v plánování auditů a souvisejících aktivit pro auditory a klienty
- naplánování a příprava rozvrhů pro jednotlivé audity
- komunikace s interními i externími auditory
- zákaznický servis pro klienty - domluvení rozvrhu, zanesení případných změn do systémů, řešení dotazů, administrace spojená s danou službou, řešení ad hoc situací
- příprava a zpracování faktur
- pravá ruka pro oprations managera

Klient požaduje:

- SŠ/VŠ
- praxe min. 2-3 roky v administrativě nebo ve financích (ideálně reporting, analýzy...)
- plynulá znalost češtiny a angličtiny, německý jazyk je velkou výhodou
- velmi dobrá znalost MS Excel (vzorce, kontingeční tabulky, práce s velkým množstvím dat)
- samostatnost, zodpovědnost, organizovanost
- schopnost multitaskingu, komunikativnost a flexibilita

Klient nabízí:

- zázemí silné nadnárodní společnosti
- samostatnou, zodpovědnou práci s možností dalšího rozvoje
- využití jazyků na denní bázi
- nástup možný ihned

V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém a anglickém jazyce!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1989196  Datum zveřejnění: 22.1.2015