Brand manager

JOBSTART, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, mezinárodní výrobní a obchodní společnosti FMCG (potraviny), hledáme vhodného kandidáta na pozici BRAND MANAGER.

Brand manager je zodpovědný za rozvoj přidělených značek. Konečným výsledkem je budování a zvyšování hodnoty přidělených značek v České republice a v zemích střední a východní Evropy v souladu se strategií vlastníka značky. Ideální kandidát má zkušenosti s obdobným produktem v oblasti FMCG, je samostatný, schopný ihned převzít zodpovědnost a v krátké době podávat plné výsledky. Velmi důležitým momentem v rozhodovacím procesu bude osobnost - hledá se komplexní osobnost, nekonfliktní, se schopností týmové práce, vysoce komunikativní s vrozeným diplomatickým jednáním. Pozice je určená "hotovému" člověku.

Popis činnosti:

- Řídí a iniciuje realizaci strategických plánů značky do akčních plánů
- Navrhuje a rozvíjí portfolio strategii přidělených značek
- Sleduje jednotlivé značky, upozorňuje na rozpory proti rozpočtu a iniciuje nápravná opatření v případě odchylek
- Shromažďuje, analyzuje, vyhodnocuje informace o trhu a výzkumu s cílem sledovat a předvídat obecné vývoj na trhu a jeho dopadu na značku
- Připravuje marketingové zprávy
- Reportuje vedení v ČR

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabídka:

- Tvorba brandů (mkt., obalů...) a jejich aplikování v dalších státech Evropy
- Pracovní pomůcky (mobil, ntb atd.)
- Práce v prestižní společnosti s vysoce konkurenceschopným a žádaným sortimentem
- Výborný tým
- Nástup možný dohodou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Mezinárodní výrobní a obchodní společnosti FMCG

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Dovednosti a znalosti :

- Znalost marketingové teorie, řízení značky
- Znalost Word, Excel, Power Point, internet - vše jako pokročilý uživatel
- Dobrá znalost anglického jazyka
- Týmový hráč
- Ochota cestovat
- 3-5 let zkušeností z FMCG

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2119144  Datum zveřejnění: 25.5.2015