Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista credit collections s jazyky (NJ, FJ, HU)
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty do nově otevíraného oddělení na pozici:
"Specialista credit collections s jazyky - 3 pozice: němčina, francouzština a maďarština se slovenštinou"
Jedná se o práci v novém pražském oddělení "Credit Collections". Náplní práce je zejména péče o přidělené portfolio klientů, sledování a optimalizace jejich cashflow, související zákaznický servis a podpora - zodpovědnost za collections u klientů, analýza jejich finanční situace pro snížení možných finančních rizik, související reporting, další ad hoc úkolu v rámci oddělení.
Jedná se o práci, která vyžaduje výborný ústní projev, schopnost komunikovat v cizím jazyce na úrovni rodilého mluvčího (C 1-2), vyzrálou osobnost, pečlivou s výbornými prezentačními a organizačními schopnostmi. Nejedná se o práci, kde se zadávají pouze data do systému. Vyžadujeme samostatnost a schopnost vyřešit náročné situace nadnárodního platebního styku.
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
"Specialista credit collections s jazyky - 3 pozice: němčina, francouzština a maďarština se slovenštinou"
Jedná se o práci v novém pražském oddělení "Credit Collections". Náplní práce je zejména péče o přidělené portfolio klientů, sledování a optimalizace jejich cashflow, související zákaznický servis a podpora - zodpovědnost za collections u klientů, analýza jejich finanční situace pro snížení možných finančních rizik, související reporting, další ad hoc úkolu v rámci oddělení.
Jedná se o práci, která vyžaduje výborný ústní projev, schopnost komunikovat v cizím jazyce na úrovni rodilého mluvčího (C 1-2), vyzrálou osobnost, pečlivou s výbornými prezentačními a organizačními schopnostmi. Nejedná se o práci, kde se zadávají pouze data do systému. Vyžadujeme samostatnost a schopnost vyřešit náročné situace nadnárodního platebního styku.
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Maďarský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
- zkušenosti z obdobné pozice nebo v zákaznickém servisu v share service center jsou nutností!!
- velmi dobrou znalost němčiny nebo francouzštiny nebo kombinaci maďarštiny se slovenštinou (min. úroveň C1)
- pokročilá znalost angličtiny (min. B2) - firemní jazyk, pohovor v angličtině
- analytické myšlení, ideálně znalost jednoduchého účetnictví nebo cash collection procesů
- komunikativnost, samostatnost
- znalost SAP je výhodou
- zkušenosti z obdobné pozice nebo v zákaznickém servisu v share service center jsou nutností!!
- velmi dobrou znalost němčiny nebo francouzštiny nebo kombinaci maďarštiny se slovenštinou (min. úroveň C1)
- pokročilá znalost angličtiny (min. B2) - firemní jazyk, pohovor v angličtině
- analytické myšlení, ideálně znalost jednoduchého účetnictví nebo cash collection procesů
- komunikativnost, samostatnost
- znalost SAP je výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2188899
Datum zveřejnění: 20.7.2015
2015-07-20
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Controller, Pracovník platebního styku, Specialista fakturace a plateb, Specialista pohledávek Společnost: JOBSTART, s.r.o.