Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zakázek s jazyky (AJ+ IT/ŠJ/FJ/PL/Hol/Ru)
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme vhodné kandidáty na 2 pozice:
1. "Koordinátor zakázek se italštinou, angličtinou a ještě DALŠÍM jazykem (ŠJ,FJ,HL,PL, RU)"
2. "Koordinátor zakázek s angličtinou a ještě DALŠÍM jazykem (IT,ŠJ,FJ,HL,PL, RU)"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů ze zemí dle Vaší jazykové kombinace
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost hlavních jazyků na velmi dobré úrovni (min. C1) - IT,ŠJ,FJ,HL,PL, RU
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 2-3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
- možnost osobního a profesního rozvoje
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
Nástup: IHNED, nejpozději začátek srpna!!!!!
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
1. "Koordinátor zakázek se italštinou, angličtinou a ještě DALŠÍM jazykem (ŠJ,FJ,HL,PL, RU)"
2. "Koordinátor zakázek s angličtinou a ještě DALŠÍM jazykem (IT,ŠJ,FJ,HL,PL, RU)"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů ze zemí dle Vaší jazykové kombinace
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost hlavních jazyků na velmi dobré úrovni (min. C1) - IT,ŠJ,FJ,HL,PL, RU
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 2-3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
- možnost osobního a profesního rozvoje
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
Nástup: IHNED, nejpozději začátek srpna!!!!!
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2190591
Datum zveřejnění: 21.7.2015
2015-07-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.