Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Finanční asistent-ka/office koordinátor-ka s NJ
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, respektovanou nadnárodní společnost v oblasti certifikací, auditů a norem v potravinářství, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
"Finanční asistent-ka/office koordinátor-ka s NJ"
Hlavní náplň práce:
- fakturace, opravy faktur, opravy plateb...
- telefonická/emailová komunikace s klienty a řešení jejich požadavků/reklamací a související administrativa
- cash collection
- koordinace činností týkající se kanceláře - nákup kancelářských potřeb, zařizování cestování či ubytování pro zaměstnance, pošta
- pravidelná komunikace a spolupráce s mateřskou pobočkou v Německu
- zpracování smluv dodaných od klientů
- zadávání informací do tabulek (Excel)
Požadujeme:
- ukončena SŠ/VŠ (plný pracovní úvazek)
- velmi dobrou znalost německého jazyka a pokročilou znalost angličtiny
- zkušenost z obdobné pozice ve financích či ze zákaznického servisu
- komunikativnost, orientaci na detail, pečlivost a spolehlivost
- nástup ideálně ihned
****************Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s praxí během studia*********************
"Finanční asistent-ka/office koordinátor-ka s NJ"
Hlavní náplň práce:
- fakturace, opravy faktur, opravy plateb...
- telefonická/emailová komunikace s klienty a řešení jejich požadavků/reklamací a související administrativa
- cash collection
- koordinace činností týkající se kanceláře - nákup kancelářských potřeb, zařizování cestování či ubytování pro zaměstnance, pošta
- pravidelná komunikace a spolupráce s mateřskou pobočkou v Německu
- zpracování smluv dodaných od klientů
- zadávání informací do tabulek (Excel)
Požadujeme:
- ukončena SŠ/VŠ (plný pracovní úvazek)
- velmi dobrou znalost německého jazyka a pokročilou znalost angličtiny
- zkušenost z obdobné pozice ve financích či ze zákaznického servisu
- komunikativnost, orientaci na detail, pečlivost a spolehlivost
- nástup ideálně ihned
****************Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s praxí během studia*********************
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2194515
Datum zveřejnění: 23.7.2015
2015-07-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.